StoryEditor

Čistá energia: Kampaň prináša SPP imidžový aj obchodný úspech

06.02.2023, 08:23
  • SPP získala svoje historicky prvé ocenenie na najprestížnejšej marketingovej súťaži EFFIE. Konkrétne striebro s konceptom Čistá energia.
  • Kampaň vytvorili v spolupráci s reklamnou agentúrou ISTROPOLITANA Ogilvy.
  • Ako vznikala?
  • Čo priniesla?
  • A ako bude pokračovať?

Pred viac ako tromi rokmi vznikol v SPP interný startup, ktorý sa venoval čisto zeleným a udržateľným témam. Výsledkom jeho práce bol aj vznik zelenej služby Uhlíková stopka, ktorá si určila cieľ aj pre zákazníkov žiť udržateľnejšie, spotrebovávať menej energie a šetriť tak aj svoje peniaze. Súčasťou služby je aj každoročná výsadba mladých stromov v chránených oblastiach Slovenska. Doteraz ich SPP pomohlo vysadiť takmer 500-tisíc. Aj pod vplyvom trhových vyzývateľov, spoločenských zmien, zmeny v paradigme energetiky musela spoločnosť zareagovať a vytvoriť „novú strechu“, produktovú, ale aj komunikačnú.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 12:00