Február štedrý na kampane COOP Jednoty
Počas februára pobežia paralelne tri kampane COOP Jednoty, ktoré už tradične pripravila reklamná agentúra JANDL.
COOP Jednota inovuje a digitalizuje svoj vernostný program. Držiteľom vernostnej karty prináša zákaznícke konto, ktoré si môžu zriadiť na novej digitálnej platforme www.coopklub.sk s možnosťou voľby e-dokladu (elektronického pokladničného dokladu). Redizajnom prechádza aj samotná vernostná karta, ako aj vizuálna identita vernostného programu s novým názvom COOP Jednota Klub. Všetkých držiteľov vernostnej karty motivuje atraktívnou súťažou a jednoduchým spôsobom, ako sa zaregistrovať. Práve ľahký spôsob registrácie, kedy obrazne stačí spraviť na klávesnici „ťuk – ťuk – ťuk“, je hlavnou témou kampane, ktorej vtipný spot pobeží v televízii celý mesiac.
Ďalšia nová kampaň je určená rodičom s menšími deťmi. V predajniach COOP Jednoty bude možné výhodne si zakúpiť detský riad s obľúbenými Disney motívmi. Súčasťou kampane je opäť aj spot, ktorého insight je založený na známom fakte, že deti často nemajú rady varený špenát. Platí to však aj v prípade, že je podávaný na parádnych Disney tanierikoch?
Zadávateľom tretej kampane je Nadácia COOP Jednota. Tá už tradične podporuje regionálny rozvoj a finančne sa podieľa na realizácii projektov lokálnych komunít. Vlaňajšia výstižná kampaň sa osvedčila, preto je nasadená aj tento rok.
Všetky spomínané kampane pripravila reklamná agentúra JANDL v koncepte „Bača a honelník“. Sú už tradične poňaté s vtipom a zároveň vždy so zrozumiteľnou pointou komunikujúcou hlavné posolstvo. Výrobu televíznych spotov zabezpečila agentúra prostredníctvom svojej internej produkčnej spoločnosti KIMONO Production.
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Creative Director: Ján Fajnor
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Stratég: Jakub Kováč
Account Director: Rastislav Kuttner
Account Executive: Martin Hudák
Media planner: Matej Macho
Produkcia: Kimono