Nájsť pár vhodných a chytľavých slov je umenie. Dobrý slogan dokáže zatieniť aj reklamný potenciál maskota. I am lovin it; Simply clever; Just do it; Keď ju miluješ, nie je čo riešiť; Peťa je lyžovanie. Aj keď k dispozícii nemáme žiadne marketingové prieskumy, odvážime sa povedať, že (nielen) čitateľ vie, o akých značkách hovoríme. Má teda zmysel reklamné slogany chrániť aj právne?
Ochranná známka slúži najmä na to, aby iná osoba (napríklad konkurencia) slogan nepoužila bez súhlasu majiteľa. V prípade, že k zneužitiu sloganu dôjde, majiteľ ochrannej známky bude mať na svoju ochranu širší a efektívnejší súbor práv, aký by mal bez nej.
Čo je to neoprávnené použitie sloganu?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
Zostáva vám 91% na dočítanie.