Úsmev ako dar
StoryEditor

Deti v núdzi musí byť vidieť, zhodujú sa známe osobnosti

07.02.2023, 12:59
Autor:
redred

Kampaň, ktorá upozorňuje na tých, ktorých má spoločnosť tendenciu prehliadať, pripravila pre Úsmev ako dar agentúra Respect APP v spolupráci s SKPR STRATEGIES.  

Deti v núdzi, ktoré ohrozuje chudoba, potrebujú pomoc všetkých nás. Nie je ich však vidieť. Ľudia o nich často nevedia. Nehovorí sa o nich. Aby sa táto situácia zmenila, využil Úsmev ako dar aktuálny trend, ktorý rezonuje spoločnosťou. Že celebritní rodičia zakrývajú na sociálnych sieťach svojim deťom tváre.

 

Kampaň odštartoval Sajfa, ktorý rozvíril diskusiu. Nasledovali ho ďalšie známe osobnosti, ktoré zakrývajú svoje deti. Zapojil sa Rytmus, Ivana Gáborík, Veronika Ostrihoňová, Mirka Partlová a ďalší. Každý na svojom profile ukázal ohrozené dieťa, aby ho bolo vidieť.

 

 „Životné náklady na Slovensku neustále rastú a na našu organizáciu sa stále obracia viac a viac rodín s prosbou o pomoc. Sme skutočne vďační za každé euro od každého darcu. Vďaka ich podpore sme mohli sprevádzaným rodinám pomôcť zvládnuť náročné zimné mesiace, pokryť ich základné životné potreby a hľadať riešenia, aby nemuseli prísť o svoje deti. Teší nás, že sme počas tejto zbierky evidovali nárast počtu pravidelných darcov, vďaka ktorým máme možnosť plánovať presnejšie a s istotou, že vieme ohrozené rodiny sprevádzať dlhodobo,“ hovorí výkonný riaditeľ Úsmevu ako dar, Štefan Adamjak. 

 

Kumulatívny zásah kampane bol vyše 2 800 000 používateľov. O téme detí v núdzi sa tak dozvedela veľká časť Slovenska a mnohí na riešenie ich problémov aj prispeli. Napriek minimálnym produkčným a mediálnym nákladom sa kampani podarilo vyzbierať vyše 41 tisíc eur.

 

„Sme radi, že môžeme ako PRisti a zároveň priatelia pomáhať a podporovať projekty Úsmev ako dar, ktoré riešia ťažké životné situácie a pomáhajú rodinám a deťom v núdzi. Náš vklad považujeme za absolútne prirodzenú voľbu v rámci agentúrneho DNA. Robíme to, čo je pre nás kľúčové, a to efektívnu, dobre cielenú a pravdivú komunikáciu. Ak veríte ľuďom, spájate sily aj v rámci branže a nasadíte tú správnu dávku energie a entuziazmu, tak aktivity dávajú zmysel všetkým zúčastneným stranám. Autentická komunikácia funguje aj smerom na donorov, čoho sme boli spoločne svedkami pri nedávnej 1. darcovskej konferencii. Citlivo spracované silné kampane, akou Deti v núdzi musí byť vidieť je, hrajú v tejto oblasti nepochybne prím“, hovorí Soňa Lexmanová, Managing Directorka SKPR STRATEGIES.

 

S Úsmevom ako dar spolupracujeme už veľa rokov. Vieme, že ľudia na Slovensku sú ochotní prispieť a pomôcť deťom, ktoré to majú ťažké. Musia sa o nich ale najprv dozvedieť. Kampaň Deti v núdzi musí byť vidieť nadväzuje na minuloročnú historicky najúspešnejšiu kampaň Úsmevu ako dar, Deti v núdzi musí byť počuť. Silnou stránkou aktuálnej kampane je, že sa pohybuje na tepe doby. Využíva aktuálny trend, ktorý v spoločnosti silne rezonuje. Že sme sa preň rozhodli správne dokazuje výška vyzbieranej čiastky. Získať pre deti, ktoré sú ohrozené chudobou 40 tisíc za pár týždňov nie je samozrejmosť. Sme radi, že sa nám s našimi kampaňami takéto čísla darí dosahovať už niekoľký rok po sebe,“ zhodnotil kreatívny riaditeľ Respect APP, Lukáš Lukonič. 

 

Bodku za kampaňou dal AR filter, ktorý kreatívnym spôsobom rieši problém, že osobnosti doteraz nemohli nahrávať svoje deti na video ak nechceli ukázať ich tvár. Zároveň, odkazuje na kampaň.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 13:23