Vďaka víťazstvu v dvoch tendroch – Služby online marketingu a Reklamné a marketingové služby, sa agentúra THIS IS LOCCO stáva v roku 2023 marketingovou agentúrou pre klienta SPP.
„Ako značka stojíme pred veľkými komunikačnými výzvami v oblasti energetiky a udržateľnosti. SPP za uplynulé dva roky nabral v komunikácii s trhom novú dynamiku, vydal sa smerom k inovatívnosti a to chceme ďalej rozvíjať. Zrozumiteľnosť, jasnosť a transparentnosť našej obchodnej komunikácie sú dôležitými predpokladmi pre engagement našich súčasných, ale aj potenciálnych zákazníkov. Páčia sa nám kreatívne a inovatívne prístupy THIS IS LOCCO v oblasti udržateľnosti, preto sa veľmi tešíme na túto spoluprácu,“ hovorí Ivana Zelizňáková, riaditeľka odboru marketingu SPP.
„SPP je veľký a silný hráč, ktorý je každodennou súčasťou našich životov. Je to vždy výzva robiť komplexný koncept pre takú výraznú značku v napohľad ‚nesexy‘ segmente. SPP však v posledných rokoch započal úspešnú a oceňovanú transformáciu s pôvodnou agentúrou. Teším sa, ako k tomu kopcu dobrej roboty pridáme ďalšie kopce s naším DNA a posunieme ju ešte ďalej,“ hovorí Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO.
„Nastavovanie novej spolupráce je pre nás vždy veľmi zaujímavý proces. S klientom si prechádzame potrebné info, dostávame sa do celého ekosystému klienta, počúvame a nasávame informácie. Zároveň nám tieto úvodné stretnutia ukážu aj to, ako medzi nami funguje chémia, ktorá je pre nás extrémne dôležitá. Už prvé stretnutia nám ukázali a potvrdili, že sme s klientom na jednej vlne. A o to viac sa tešíme na nasledujúcu spoločnú cestu s SPP,“ dodáva Rastislav Bahurinský, CEO THIS IS LOCCO.
Pre agentúru nejde o nový trhový segment, v minulosti THIS IS LOCCO pracovalo pre klienta z oblasti energetiky. Práce na prvých zadaniach pre SPP sa aktuálne už naplno rozbiehajú.