Kofila oslavuje 100 rokov
StoryEditor

Kofila oslavuje 100 rokov: na sociálnych sieťach ju promujú Evelyn a Veronika Arichteva

08.02.2023, 12:44
Autor:
redred

Obaly pretvorili talentovaní študenti dizajnu. 

Originálnu kombináciu jemnej kávovej náplne s mliečnou čokoládou ľudia milujú už 100 rokov. Ako obľúbenú tyčinku všetkých generácií ju predstavuje výročnú kampaň pod taktovkou režiséra Marka Jarkovského. Na spotoch pre sociálne médiá spolupracovali Eva Kramerová, známa aj ako Evelyn a Veronika Arichteva.

K 100. výročiu vytvorila značka pod taktovkou režiséra Marka Jarkovského februárovú komunikačnú kampaň zameranú na sociálne médiá a influencerov. „KOFILA je pre nás čokoládovým umeleckým dielom a krásnym príkladom tradície, ktorá pretrváva po generácie. Toto vnímanie sme preniesli do celej myšlienky 100. výročia KOFILY, ktorým nadčasová tyčinka vstupuje do nového storočia,“ opisuje Eliška Soukupová, manažérka značky KOFILA.

 

V hlavnej úlohe známe tváre

V kampani na Facebooku a Instagrame značka uvádza dve videá so známymi osobnosťami na Slovensku a v Čechách. V prvom videu sa prihovára slovenská herečka a stand-up umelkyňa Eva Kramerová, známa pod prezývkou Evelyn a jej mama.

 

druhom videu sa objavuje česká herečka a moderátorka Veronika Arichteva so synom Lukom a takisto s mamou. Réžie sa ujal Marek Jarkovský, ktorý sa v minulosti podieľal na kampaniach pre Pumu, Pietro Filipi či Preciosu a režíroval aj hudobné videoklipy Jordana Haja a Emmy Smetany.

 

S výročnou kampaňou sa ľudia stretnú v priebehu februára aj v televízii a v rámci sociálnych médií. Aj v obchodoch sa milovníci KOFILY budú môcť zapojiť do spotrebiteľskej súťaže o 100 kávovarov značky Nespresso. Súťaž bude prebiehať do 5. marca 2023.

 

KOFILA inšpiruje mladých umelcov

Príbeh jednej z najobľúbenejších tyčiniek na Slovensku sa začal písať v roku 1923. KOFILA očarila svojich priaznivcov nielen svojou výnimočnou chuťou kombinujúcou čokoládu s jemnou kávovou náplňou, ale aj unikátnym, typicky žltým obalom z pera dvorného ilustrátora Orionu, vtedy 23-ročného Zdeňka Rykra, ktorý sa stal ikonickým. Rovnako ako pred 100 rokmi aj teraz dáva KOFILA šancu mladým umelcom.

K 100. výročiu uvádza KOFILA dizajnovú edíciu, ktorá vznikla v spolupráci s ateliérom Grafický dizajn Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne. Študenti zlínskej univerzity navrhli takmer 80 unikátnych designov, z ktorých bolo vybraných 7 najzaujímavejších, spĺňajúcich stanovené kritériá.

Študenti sa vo svojich návrhoch inšpirovali nielen spojením typického prvku KOFILY, ktorým je káva a čokoláda, ale aj pôvodným dizajnom od Zdeňka Rykra alebo vzormi, ktoré boli v čase vzniku KOFILY populárne.

 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 07:50