THERME Kúpele Turčianske Teplice predstavujú pozicioning moderných kúpeľov z dielne agentúr komunikačnej skupiny KREATOR Group (skupina okolo Wiktor Leo Burnett), ktorým sa jednoznačne vymedzujú proti tradičnej konkurencii. Vyvracajú tak status quo, že kúpele sú len pre chorých a starých.
Kúpele Turčianske Teplice so širokospektrálnou liečivou vodou, aquaparkom a flexibilnou ponukou ubytovania a služieb sú totiž kúpele pre každého. Cieľom kampane je predstaviť kúpeľníctvo mladšej cieľovke, ktoré už totiž nie je len o liečení a čoraz častejšie sa stáva priestorom na „me-time“. Miestom, kam môže každý prísť vypnúť, zrelaxovať a dobiť si baterky.
O nový pozicioning a kreatívny koncept sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá našla spôsob, ako komunikovať so všetkými cieľovými skupinami napriek tomu, že sú diametrálne odlišné. Výsledkom je jednoduché riešenie. Jedna vec, ktorú majú všetci spoločnú: pocit oddychu, zachytený v krátkom „aaach“ a jasnom kampaňovom pozvaní: Príďte si aj vy po svoje „aaach“.
Toto sú Teplice. Turčianske Teplice
Prvá vlna kampane štartuje 8. februára a bude nasadená v TV, OOH, rádiu a printe. Jej súčasťou je aj silná digitálna kampaň. Túto úlohu v rámci Kreator Group zastrešuje DataConcept, expert na tvorbu zákazníckych ciest a automatizovanú komunikáciu v online priestore.
Cieľom digitálnej kampane nie je len zabezpečenie viditeľnosti brandu Moderné kúpele v online priestore, ale i využiteľnosť bohatej zákazníckej databázy. Detailná analýza zákazníckeho správania zo všetkých komunikačných kanálov a interakcií umožní nastaviť personalizovanú komunikáciu a priniesť individuálnu zákaznícku skúsenosť. Zavedenie omnikanálového riešenia pre digitálnu komunikáciu je znakom inovatívneho prístupu vo vzťahu Moderných kúpeľov k svojim zákazníkom. Kúpele Turčianske Teplice sa rozhodli nastaviť trend v personalizovanej komunikácii so svojimi zákazníkmi a za svojho partnera si zvolili práve DataConcept.
Vizitka kampane:
Klient: THERME Kúpele Turčianske Teplice
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Kristína Pavlendová
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Direction: Tereza Ščasnovičová
Copywriter Senior: Martin Motáček, Kristína Pavlendová
Account Director: Michal Kopriva
Account Executive: Romana Juhasová
Produkcia: Leopard Production
Vedúci výroby: Laura Hošoffová
Réžia: Max Turek
Digitálny konzultant: DataConcept
Mediálna agentúra: Starmedia