StoryEditor

Príďte si aj vy po svoje „aaach“, pozývajú kúpele Turčianske Teplice

08.02.2023, 17:14
Autor:
redred

Kampaň vznikla v KREATOR Group.

THERME Kúpele Turčianske Teplice predstavujú pozicioning moderných kúpeľov z dielne agentúr komunikačnej skupiny KREATOR Group (skupina okolo Wiktor Leo Burnett), ktorým sa jednoznačne vymedzujú proti tradičnej konkurencii. Vyvracajú tak status quo, že kúpele sú len pre chorých a starých.

Kúpele Turčianske Teplice so širokospektrálnou liečivou vodou, aquaparkom a flexibilnou ponukou ubytovania a služieb sú totiž kúpele pre každého. Cieľom kampane je predstaviť kúpeľníctvo mladšej cieľovke, ktoré už totiž nie je len o liečení a čoraz častejšie sa stáva priestorom na „me-time“. Miestom, kam môže každý prísť vypnúť, zrelaxovať a dobiť si baterky.

O nový pozicioning a kreatívny koncept sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá našla spôsob, ako komunikovať so všetkými cieľovými skupinami napriek tomu, že sú diametrálne odlišné. Výsledkom je jednoduché riešenie. Jedna vec, ktorú majú všetci spoločnú: pocit oddychu, zachytený v krátkom „aaach“ a jasnom kampaňovom pozvaní: Príďte si aj vy po svoje „aaach“.

Toto sú Teplice. Turčianske Teplice

 

Prvá vlna kampane štartuje 8. februára a bude nasadená v TV, OOH, rádiu a printe. Jej súčasťou je aj silná digitálna kampaň. Túto úlohu v rámci Kreator Group zastrešuje DataConcept, expert na tvorbu zákazníckych ciest a automatizovanú komunikáciu v online priestore.

Cieľom digitálnej kampane nie je len zabezpečenie viditeľnosti brandu Moderné kúpele v online priestore, ale i využiteľnosť bohatej zákazníckej databázy. Detailná analýza zákazníckeho správania zo všetkých komunikačných kanálov a interakcií umožní nastaviť personalizovanú komunikáciu a priniesť individuálnu zákaznícku skúsenosť. Zavedenie omnikanálového riešenia pre digitálnu komunikáciu je znakom inovatívneho prístupu vo vzťahu Moderných kúpeľov k svojim zákazníkom. Kúpele Turčianske Teplice sa rozhodli nastaviť trend v personalizovanej komunikácii so svojimi zákazníkmi a za svojho partnera si zvolili práve DataConcept.

 

Vizitka kampane:

Klient: THERME Kúpele Turčianske Teplice

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Kristína Pavlendová

Strategy Director: Vladimír Lefík 

Art Direction: Tereza Ščasnovičová

Copywriter Senior: Martin Motáček, Kristína Pavlendová

Account Director: Michal Kopriva

Account Executive: Romana Juhasová

Produkcia: Leopard Production

Vedúci výroby: Laura Hošoffová

Réžia: Max Turek

Digitálny konzultant: DataConcept

Mediálna agentúra: Starmedia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2024 08:58