StoryEditor

Mecom prichádza s kampaňou Pre VŠETKÝCH milovníkov mäsa

15.02.2023, 13:23
Autor:
redred

Najväčší slovenský výrobca mäsových výrobkov spustil čerstvú komunikačnú kampaň, ktorá pokračuje v novom smerovaní značky Mecom v spolupráci s agentúrou Wiktor Leo Burnett.

Výsledkom je séria TV spotov s podporou riešení v prostredí online a sociálnych sietí.

„Našou ambíciou je dlhodobo a konzistentne komunikovať značku Mecom, aby sme ju vyprofilovali na pomerne komoditnom trhu mäsových výrobkov. Nová kampaň koncepčne nadväzuje na predchádzajúcu komunikáciu a naďalej pozicionuje značku Mecom ako voľbu milovníkov mäsa. Výrobky značky Mecom dokážu uspokojiť potreby všetkých spotrebiteľov vďaka širokej palete chutí, vôní, textúr a spoľahlivej kvalite. Nová séria televíznych spotov odráža lásku k mäsovým výrobkom a zároveň prináša dôležitú myšlienku ich hodnoty, postupne vytváranú v komplexnom výrobnom procese, ktorú bežní spotrebitelia častokrát nevnímajú. Máme radosť z toho, že reakcie kolegov, obchodných partnerov aj spotrebiteľov na novú televíznu kampaň sú veľmi pozitívne a veríme, že komunikácia pomôže posilniť imidž značky a zvýšiť jej povedomie a obľúbenosť v cieľovej skupine,“ približuje situáciu Tomáš Mačatka, Obchodný riaditeľ Mecom Group.

“Našou úlohou bolo atraktívnym spôsobom predstaviť kvalitu a široké portfólio výrobkov, ktoré Mecom Group prináša na slovenský trh, práve v tomto neľahkom čase zvyšujúcich sa cien energií a surovín,” vysvetľuje Vladimír Lefík, Strategic Director Wiktor Leo Burnett.

V sérii troch spotov je príbeh vždy orientovaný na niektorý z produktových pilierov mäsových výrobkov z produkcie Mecom Group – párky, salámy a šunky.

“Prostredníctvom zamyslenia sa sympatického, zanieteného a tak trochu zasnívaného mäsiara sme chceli osláviť a poukázať na všetky tie drobné práce, postupy a kvalitné suroviny, ktoré sa skrývajú za prípravou každého mäsového výrobku Mecom,” hovorí Lucia Kekeňák, Senior Copywriter a Ideamaker kampane.

V Mecome je kvalita prvoradá, či ide o prémiové, detské, alebo štandardné mäsové výrobky. ”Vďaka širokému portfóliu produktov dokáže svojou kvalitou uspokojiť naozaj všetkých zákazníkov, preto sme v kampani claim Pre milovníkov mäsa upravili na verziu Pre VŠETKÝCH milovníkov mäsa,” dodáva Erik Reingraber, Creative Director.

O filmársku kvalitu spotov sa postaral režisér Roman Fábian a Leopard Production. Pevne veríme, že po ich zhliadnutí dostane na ten svoj kúsok salámy, šunky, či párku chuť každý skutočný milovník mäsa.

 

Vizitka kampane:

Klient: MECOM GROUP

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Strategy Director: Vladimír Lefík

Creative Director: Erik Reingraber

Idea Maker: Lucia Kekeňák, Erik Reingraber 

Senior Copywriter: Lucia Kekeňák

Art Director: Maja Karasová

Account Manager Senior: Zdenka Nemčeková

Account Assistant: Klára Bičejová

Produkcia: Leopard Production: Laura Hošoffová, Filip Meňky, Tomáš Haraszti

Réžia TV spotov: Roman Fábian

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. september 2024 05:35