Muzikanti, Slovenská sporiteľňa
StoryEditor

Kampaň s Julom Satinským finišuje. Slovenská sporiteľňa ju uzatvára dvoma špeciálnymi projektmi

17.02.2023, 13:54
Autor:
redred

Aj tie prinášajú odkaz Jula Satinského Slovákom.

 Debaty bez zaťatosti

„Odložte na chvíľu bokom tú svoju povestnú tvrdohlavosť a zaťatosť. Ručím vám za to, že keď sa dohodnete, budúcnosť bude lepšia ako sa vám snívalo.“ Aj tento citát Jula Satinského ilustruje nadčasovosť knihy Moji milí Slováci. Okrem výzvy k dokončovaniu dobrých načatých vecí v nej Julo hovorí aj o potrebe dohodnutia sa.

Slovenská sporiteľňa preto v spolupráci s portálom Startitup priniesla upgrade relácie Diskusný klub. Ide o tri diely diskusnej relácie s prívlastkom Bez zaťatosti, v ktorej dostanú priestor ľudia z názorových protipólov na slušnú debatu. „V jednotlivých epizódach relácie sa venujeme horúcim celospoločenským témam. V každej z nich svoj názor zastupujú zaujímaví a relevantní hostia,“  konštatuje Dáša Juríková, šéfka Brand Hubu Slovenskej sporiteľne.

 

Tri diely, tri témy:

  1. Róbert Bezák vs. Fero Joke (téma: Cirkev vs. LGBTI)
  2. Kňaz Ondrej Prostredník vs. Michaela Chrkavá, Sexuálna výchova (téma: Interrupcie)
  3. Michal Vašečka vs. Mária Bieliková (téma: AI & roboti vs. ľudská pracovná sila)

 

„Veríme, že keď sa budú ľudia rozprávať slušne, aj keď majú rôzny názor, bude sa nám tu všetkým lepšie fungovať a žiť. Preto sme sa rozhodli priniesť  túto diskusnú platformu a ukázať, že práve vďaka slušnej diskusii, hoci aj na ťažké témy, sa Slovensko môže posúvať vpred,“ dodáva Dáša Juríková.

 

Nalaďme sa na spoločnú dobrú náladu

Druhým projektom je rozhlasový spot ako improvizácia Pioniho spolu s Veronikou Vitázskovou Simonsen, Martinom „Majlo“ Štefánikom  a s hlasom Jula Satinského. Nahrali ju symbolicky v štúdiu L+S. Skutočný hlas Jula Satinského pochádza z jeho originálnej nahrávky Šľak ma ide trafiť.  Táto finálna fáza kampane má za cieľ inšpirovať Slovákov k dobrej nálade.

„Ako veľa vecí, aj dobrá nálada je predpokladom toho, aby sme sa teraz aj v budúcnosti mali lepšie. A toto je skutočná bodka za kampaňou Moji milí Slováci,“ uzatvára Ondrej Kořínek, creative director Zaraguzy.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 16:47