StoryEditor

Pracovné miesta v Nemocnici Bory sú k otvoreniu na 95 percent obsadené. Náborovú kampaň pripravila Kreatívna Dvojica

28.02.2023, 10:56
Autor:
redred

Ide o najväčšiu employer brand a náborovú kampaň v slovenskom zdravotníctve.

Nemocnica Bory bude najmodernejšou nemocnicou na Slovensku. Spolu s jej blížiacim sa otvorením v marci 2023, súvisí aj nábor a výber nemocničného personálu.

Nemocnica Bory preto ešte v minulom roku spustila dlhodobú employer kampaň, ktorej cieľom bolo obsadiť 1 500 pracovných miest lekármi, sestrami, ošetrovateľským personálom, ako aj ďalšími pracovníkmi prevádzky. V dobe, kedy je slovenské zdravotníctvo dlhodobo poddimenzované a zaznamenáva celkový nedostatok pracovníkov naprieč rôznymi špecializáciami, je hľadanie takého množstva personálu veľkou výzvou.

Podľa slov Jany Palenčárovej, HR Directorky Nemocnice Bory, sa dá hľadanie jednotlivcov v niektorých zdravotníckych profesiách prirovnať k hľadaniu top CEO.

Keďže ide o nemocnicu, ktorá bude na slovenské pomery v mnohom unikát, cieľom bolo nájsť záujemcov, ktorí sa neboja práce s modernými technológiami, sú empatickí a chcú byť nositeľmi pozitívnej zmeny v zdravotníctve.

Budova, procesy a technológie čakali práve na kvalitný personál. Je dôležité, aby noví kolegovia, ktorí sa stávajú súčasťou novej Nemocnice Bory, boli otvorení stále sa zlepšovať a učiť sa nové „best practice“ medicíny, a neboli zaseknutí v nefungujúcich spôsoboch práce. Musíme povedať, že sa nám darí vyberať kolegov, ktorí sú empatickí a kladú pacienta na prvé miesto.“

image

Nemocnica Bory kampaň

Tomuto profilu uchádzačov zodpovedal aj náročnejší výberový proces, než na aký sú zdravotníci bežne zvyknutí. Jeho súčasťou bol screening uchádzačov za pomoci assassment centier a psychodiagnostiky. Na to bol pripravený len máloktorý uchádzač. Kvôli situácii v slovenskom zdravotníctve väčšina zdravotníkov nikdy predtým nepotrebovala ani životopis.

 

Aby sme našli progresívne zmýšľajúcich odborníkov, rozhodli sme sa im povedať, že v Nemocnici Bory budú mať možnosť nielen liečiť pacientov s tými najťažšími diagnózami, ale podieľať sa aj na systémovej zmene. Vďaka práci v najmodernejšej nemocnici budú mať totiž možnosť meniť reputáciu slovenského zdravotníctva. Preto v kampani „Lepšia starostlivosť môže byť vaša práca“ poukazujeme na rôzne situácie, ktoré môžu nastať práve zásluhou nového nemocničného personálu," hovorí Michal Hornický, spoluzakladateľ agentúry Kreatívna Dvojica.

image

Nemocnica Bory kampaň

 

Kampaň naďalej prebieha a je nasadená v online aj offline.

V čase náboru bola Nemocnica Bory v procese výstavby. Na rozdiel od konkurenčných pracovísk, uchádzači nemali možnosť do Nemocnice Bory vstúpiť, nahliadnuť do nej, alebo sa opýtať iných, ako sa im v nej pracuje. Kampaň ich lákala do neexistujúcej nemocnice.

Aj z toho dôvodu bol kreatívny koncept ešte pred spustením kampane testovaný na vzorke lekárov a sestier. „Kampaň sa u nich stretla s mimoriadne pozitívnym ohlasom, čo nás utvrdilo, že bude tou správnou voľbou pri hľadaní personálu, ktorý sa nebojí nových výziev a chce byť nositeľom zmeny v slovenskom zdravotníctve. To, že sme sa rozhodli správne, potvrdzuje aj skutočnosť, že zo všetkých prijatých životopisov boli až 2/3 relevantné a v súčasnosti máme obsadených 95 % pozícií potrebných k otvoreniu jednotlivých fáz do letného obdobia,“ dopĺňa Jana Palenčárová, HR Directorka Nemocnice Bory.

 

Vizitka kampane:

 

Klient: Nemocnica Bory/Alex Briffa, Jana Palenčárová, Jana Szabóová

Reklamná agentúra: Kreatívna Dvojica

Creative Director: Ivana Hornická Pacoňová, Michal Hornický

Art Director: Michal Hornický, Veronika Holásková

Copywriter: Ivana Hornická Pacoňová

Motion Designer: Dominik Herceg

Foto produkcia: Ivan Horváth

Video produkcia: Ondrej Synak

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. september 2024 14:16