Orange sa prihovára novu kampaňou.
StoryEditor

Orange sa nám prihovára netradičnou kampaňou: Nebuďte stále online

01.03.2023, 13:04
Autor:
redred

Keďže ide o nadnárodnú kampaň Orangeu nasadenú v niekoľkých európskych krajinách, adaptovať ju na naše pomery bola pre operátora zaujímavá skúsenosť s množstvom paralel, ktoré sú blízke aj Slovákom.

Orange vo svojej novej kampani pripomína ľuďom, že technológie majú slúžiť im, nie naopak. Hoci zákazníci Orangeu majú tú najlepšiu mobilnú sieť, neznamená to, že musia byť stále online a šéfovi odpovedať aj cez víkendy.

„Na prvé počutie môže takáto správa znieť odvážne – mobilný operátor, ktorý v kampani tvrdí, že nemáte byť stále online? Toto posolstvo je však pri bližšom pohľade v dokonalej harmónii s našou značkou. Značkou, ktorej hlavnou misiou bolo odjakživa spájať zákazníkov s tým, na čom im záleží najviac,“ hovorí Jana Danihelová, advertising strategy specialist spoločnosti Orange Slovensko.

Keďže ide o nadnárodnú kampaň Orangeu nasadenú v niekoľkých európskych krajinách, adaptovať ju na naše pomery bola zaujímavá skúsenosť s množstvom paralel, ktoré sú blízke aj Slovákom.

„Insight, že mnohí z nás aj cez víkend bez váhania zodvihnú telefón šéfovi, len aby si náhodou nepriťažili medzi kolegami, sa na našincov vzťahuje možno ešte viac,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ agentúry Orangeu Elite/Monday Lovers Peter Michalka.

Kampaň okrem hlavného imidžového spotu ponúkne aj kratšie formáty a online videá, v ktorých hlavná postava nachádza ďalšie kreatívne spôsoby, ako sa vyhnúť pracovným povinnostiam a telefonátom so šéfom počas víkendov a radšej tráviť čas s rodinou.

Aby bola adaptácia kampane skutočne plnohodnotná, Orange sa pripojí k jej hlavnej téme aj internou komunikáciou – súťažou o najvtipnejšiu výhovorku, prečo sa nepripojili na pracovné stretnutie,či nálepkami pripomínajúcimi ľuďom v kancelárii, že aj keď pracujú pre mobilného operátora, neznamená to, že musia byť stále na mobile.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Najlepšia sieť

Klient: Orange Slovensko, a.s., Monika Bakalíková, Jana Danihelová

Reklamná agentúra: Elite/Monday Lovers

Stratégia: Peter Šurin

Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka

Art director: Kamil Krajňák

Copywriter: Filip Olšovský

Account: Natália Blašková

Account director: Roman Breja

Mediálna agentúra:Mediacom

Použité médiá: TV, online

Termín nasadenia: 22.02.2023 - 25.04.2023

Cieľová skupina: Mass market

Produkcia televízneho spotu: CAVIAR

Réžia: MAGED NASSAR

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. september 2024 12:33