Orange vo svojej novej kampani pripomína ľuďom, že technológie majú slúžiť im, nie naopak. Hoci zákazníci Orangeu majú tú najlepšiu mobilnú sieť, neznamená to, že musia byť stále online a šéfovi odpovedať aj cez víkendy.
„Na prvé počutie môže takáto správa znieť odvážne – mobilný operátor, ktorý v kampani tvrdí, že nemáte byť stále online? Toto posolstvo je však pri bližšom pohľade v dokonalej harmónii s našou značkou. Značkou, ktorej hlavnou misiou bolo odjakživa spájať zákazníkov s tým, na čom im záleží najviac,“ hovorí Jana Danihelová, advertising strategy specialist spoločnosti Orange Slovensko.
Keďže ide o nadnárodnú kampaň Orangeu nasadenú v niekoľkých európskych krajinách, adaptovať ju na naše pomery bola zaujímavá skúsenosť s množstvom paralel, ktoré sú blízke aj Slovákom.
„Insight, že mnohí z nás aj cez víkend bez váhania zodvihnú telefón šéfovi, len aby si náhodou nepriťažili medzi kolegami, sa na našincov vzťahuje možno ešte viac,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ agentúry Orangeu Elite/Monday Lovers Peter Michalka.
Kampaň okrem hlavného imidžového spotu ponúkne aj kratšie formáty a online videá, v ktorých hlavná postava nachádza ďalšie kreatívne spôsoby, ako sa vyhnúť pracovným povinnostiam a telefonátom so šéfom počas víkendov a radšej tráviť čas s rodinou.
Aby bola adaptácia kampane skutočne plnohodnotná, Orange sa pripojí k jej hlavnej téme aj internou komunikáciou – súťažou o najvtipnejšiu výhovorku, prečo sa nepripojili na pracovné stretnutie,či nálepkami pripomínajúcimi ľuďom v kancelárii, že aj keď pracujú pre mobilného operátora, neznamená to, že musia byť stále na mobile.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Najlepšia sieť
Klient: Orange Slovensko, a.s., Monika Bakalíková, Jana Danihelová
Reklamná agentúra: Elite/Monday Lovers
Stratégia: Peter Šurin
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Filip Olšovský
Account: Natália Blašková
Account director: Roman Breja
Mediálna agentúra:Mediacom
Použité médiá: TV, online
Termín nasadenia: 22.02.2023 - 25.04.2023
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: CAVIAR
Réžia: MAGED NASSAR