Nová kampaň 365bank.
StoryEditor

Doba sa zmenila, je čas zmeniť aj banku. Odkazuje 365.bank vo svojej novej kampani

06.03.2023, 11:52
Autor:
redred

Kreatívny koncept pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett. Banka zachováva v spote viaceré brandové prvky, najmä pokiaľ ide o farebnosť, ale aj neformálny tone of voice.

V najnovšej kampani vsadila 365.bank na príznačný leitmotív. Porovnáva v nej svet (bankovníctva) kedysi a dnes. Dnes žijú Slováci moderne, cestujú po svete, nakupujú online, bankujú v mobile... A jediné, čo im ostalo zo „starého“ sveta je ich banka. Keďže doba sa zmenila, vyzýva Trišesťpäťka aj na zmenu banky. Kampaňou zároveň prináša a rozvíja pozicioning banky pre dnešných ľudí, ktorý sa stáva aj jej hlavným claimom.

Nová kampaň nadväzuje na hodnoty a DNA, z ktorých Trišesťpäťka vyrástla. „Životje zmena. A my v Trišesťpäťke vnímame zmeny v životoch našich klientov. V najnovšej kampani tak pripomíname, ako sa mení svet okolo nás. Kým kedysi sme na založenie účtu, či vybavenie úveru museli stáť v rade v banke a strpieť napríklad aj to, že bankár(ka) nemá svoj deň, dnes nám stačí pár klikov z mobilu a z pohodlia svojej obývačky. V našej komunikácii chceme dosiahnuť, aby sa ľudia zamysleli, či ich aktuálna banka drží krok s dobou. A či nie je náhodou tým jediným, čo im zo starého sveta zostalo,“ hovorí Tereza Molnár, Head of Client & Communication unit v 365.bank, ktorá má na starosti riadenie značky, komunikácie a zákazníckej skúsenosti.

Podľa jej slov za svojimi klientmi banka vidí nielen mladých ľudí, seniorov, či rodiny, ale všetkých dnešných ľudí.„Preto prichádzame aj s claimom ´Banka pre dnešných ľudí´, ktorým budeme rozvíjať svoj pozicioning,“ dopĺňa.

V spote je zobrazená 4-členná rodina, no túto cieľovú skupinu vnímaTrišesťpäťkav širšom kontexte, ktorý bude rozvíjať v BTL kanáloch a v PR. „ Dnešní ľudia, to nie je len tradičná rodina, mladí, či seniori. Dnešní ľudia majú svoje špecifiká a potreby, ktoré sme akobanka pripravení riešiť a prispôsobovať tomu svoje produkty a služby. Sme presvedčení, že banka sa má meniť kvôli ľuďom, nie ľudia kvôli banke,“ uzatvára Tereza Molnár.

365.bank zachováva v spote viaceré brandové prvky, najmä pokiaľ ide o farebnosť, ale aj neformálny tone of voice. Korporátny hlas sa v nich opäť prihovára hlavným postavám, s ktorými na obrazovke interaguje. Kampaň bude nasadená v rámci ATL, BTL, social media a v PR. Kreatívny koncept pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Klient: 365.bank

Creative Director: Martin Motáček

Strategy Director: Vladimír Lefík

Art Direction: Terézia Ščasnovičová

Senior Copywriter: Martin Motáček

Copywriter: Ladislav Macko

Account Director: Michal Kopriva

Digital Account Executive: Denis Kostelanský

Produkcia: Leopard Production

Vedúci výroby: Laura Hošoffová

Réžia: Maroš Milčík

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. máj 2024 21:04