StoryEditor

Eshop GRIZLY mieri do televízie s novou kampaňou

06.03.2023, 16:49
Autor:
redred

Jej autorom je agentúra Darwin & the Machines. 

Rýchlo rastúca značka na trhu s orieškami a zdravými potravinami GRIZLY rozširuje komunikáciu z e-commerce prostredia aj do ATL s brand buildingovou kampaňou "Každý môže mať Grizly".

Stratégia a nová kampaň od agentúry Darwin & the Machines má za úlohu budovať Grizly ako značku dostupných prémiových produktov. Stavia na dlhodobom budovaní kódov značky, ako je nový maskot, oranžový medveď Grizly v životnej veľkosti, ktorý sprevádza divákov jednotlivými životnými situáciami, kedy sa im produkty môžu hodiť.

Spolu s piesňou Brum Chrum nás bude sprevádzať aj v ďalších kampaniach a vďaka svojej konzistentnosti dlhodobo zvýši efektivitu mediálnych výdavkov.

„Našou ambíciou je jasne komunikovať, že zdravé potraviny si vďaka GRIZLY môže dovoliť naozaj každý,“ komentuje novú kampaň marketingový riaditeľ Petr Miklík.

"Každý môže mať Grizly." je jednoduchá myšlenka, ktorá nám uľahčuje ďalšiu komunikáciu vďaka svojej jasnosti a otvorenosti pre rôzne zábavné situácie.” dopĺňa kreatívny riaditeľ agentúry Michal Pastier.

Oranžový medveď Grizly ale nie je jedinou hviezdou reklamy. Zahrala si v ňom aj influencerka Mama Domisha, ktorá s GRIZLY spolupracuje na vlastnej úspešnej sérii zdravých produktov @mamadomisha, ktoré sa v spotoch objavujú tiež.

Celým spotom nás prevádza spomínaná chytľavá melódia piesne Brum Chrum, ktorú má na svedomí slovenský rapper Viktor Hazard. Pieseň sa zároveň stáva dôležitým sonic brandingom značky, ktorý ďalej nájde svoje využitie tak v online formátoch, ako aj v rádiu.

Koncept vznikal v priebehu minulého roka a značka ho tento rok postupne bude implementovať do všetkých kanálov vrátane packagingu, ktorý teraz pripravuje agentúra GoBigname.

Za produkciou spotu stojí štúdio Darq pod taktovkou režiséra Davida Chvátala. Kampaň bude zákazníkov oslovovať tak v TV, ako aj v printe, OOH, rádiu a digitale v Českej i Slovenskej republike.

Grizly jeden z najväčších a najrýchlejšie rastúcich e shopov s orechmi a zdravými potravinami v Česku a na Slovensku s vlastnou výrobnou halou a skladmi v Olomouci. Viac ako 150 členný tím odbaví denne na 2000 zásielok. Zakladateľ a spolumajiteľ značky Dominik Píchal začal predávať zdravé potraviny v roku 2014 zo svojej detskej izby. Dnes predá Grizly tovar za pol miliardy ročne a nie je preto divu, že Dominik Píchal sa dostal do českého výberu Forbes 30 pod 30 za rok 2022.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:00