Nová kampaň VERTUOMÁNIA.
StoryEditor

Nespresso spúšťa novú kampaň, získal pre ňu Koleníka, Ferencovú aj Daru Rolins

07.03.2023, 11:39
Autor:
redred

Umelci českej a slovenskej kultúrnej scény prinášajú hravosť do novej digitálnej kampane VERTUOMÁNIA.

Nespresso predstavuje digitálnu kampaň zameranú na kreativitu, hravosť, a predovšetkým moment so šálkou kávy. V nových spotoch VERTUOMÁNIA vystupuje 6 umelcov českej a slovenskej kultúrnej scény, ktorí predstavili nový rad kávovarov Vertuo POP. V jednej kampani sa tak stretávajú Dara Rolins, Adam Mišík, Ján Koleník, Alžbeta Ferencová alias Zea, Daniel Krejčík a Elizabeth Kopecká.

VERTUOMÁNIA vás bude jednoducho baviť. „Nová kompaktnejšia rada kávovarov VERTUO POP je inšpirovaná hravým životným štýlom a sviežimi farbami. Chceme zaujímavo zaujať na domácom trhu a preto prichádzame s lokálnou digitálnou kampaňou, kde využívame inšpiratívnych zástupcov kultúrnej a spoločenskej scény. Veríme, že oslovíme nielen mladú cieľovú skupinu, ale značke Nespresso kampaň umožní rýchlejšie sa udomácniť s novým kávovarom a systémom Vertuo na českom a slovenskom trhu,“ hovorí Andrea Petrová, marketingová manažérka Nespresso.

Celý projekt aj kreatívny koncept kampane vznikol v spolupráci režiséra Marka Jarkovského a marketingového tímu Nespresso. VERTUOMÁNIA je skrátka výpoveďou generácie, ktorá žije svoj život naplno, inšpiráciu hľadá online a nebojí sa vystúpiť z davu.

Hlavnými hrdinami kampane sú spolu s novými kávovarmi VERTUO POP aj inšpiratívni umelci, ktorí zosobňujú hravosť, originalitu a pestrý životný štýl. Zároveň sú súčasťou aktuálnej umeleckej scény, kreativita je pre nich mottom života a svojimi postojmi a názormi inšpirujú naprieč generáciami, predovšetkým však mladých ľudí.

VERTUO POP je kompaktný kávovar, ktorý pripraví širokú škálu káv, od espressa, cez double espresso či grand lungo až po veľkú šálku s objemom 230 ml stlačením jediného tlačidla, a to na princípe inovatívnej technológie CENTRIFUSION™.

Vďaka svojej veľkosti sa radí medzi najmenšie Nespresso kávovary, a tak sa ľahko zmestí do každej domácnosti. Farebná škála šiestich variantov vychádza z posledných módnych trendov. Kávovary VERTUO POP vás budú jednoducho baviť.

Kampaň sa spúšťa 1. 3. 2023 na sociálnych sieťach Nespresso (Facebook, Instagram a YouTube), webových stránkach www.nespresso.com a v Nespresso Boutiques v Českej republike a na Slovensku.

Kávovar VERTUO POP je k dispozícii v rade módnych štýlových farieb (Akvamarínová, Sýto červená, Kokosovo biela, Čierna, Mangovo žltá a Pacificky modrá).

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 18:33