Marsen
StoryEditor

Agentúre POPCORN to páli v novej kampani pre Marsen

10.03.2023, 09:34
Autor:
redred

Keď sa spojia poctivý a kvalitný produkt, otvorená myseľ a pekné nápady, môže vzniknúť niečo zaujímavé. 

Koniec minulého roka priniesol pre agentúru Popcorn veľa zaujímavých príležitostí a zaujímavých výziev. Medzi nimi aj jednu naozaj výnimočnú a tou je Marsen z Marcelovej. Marsen je pomerne mladou firmou, no už teraz sa jej produkty radia medzi TOP na trhu. Je to hlavne vďaka majstrovi svojho remesla, Romanovi Pocs, ktorý spolu so svojím tímom robí veci poctivo a s láskou k remeslu.

Teda prvý krok k úspešnej kampani - poctivý a kvalitný produkt, by sme mali. Keď k tomu pridáme otvorenú myseľ na pekné nápady na strane klienta môže vzniknúť niečo naozaj zaujímavé. Ako sa to podarilo aj pri kampani – Páli nám to. 

Podrobnosti o práci na kampani hovorí kreatívny riaditeľ Popcorn Advertising Juraj Šútovec: 

Čo vám na značke Marsen najviac imponuje?

Marsen je značka, ktorú chce robiť každý ideamaker. Je to naozaj kvalitný produkt vytvorený s vášňou. Má svoj príbeh, ktorého úlohou je predať emóciu a výnimočnosť. Veľmi dôležitá je však filozofia zodpovednej konzumácie pri takomto klientovi, a teda pri alkohole. To je to čo podľa mňa naozaj naša spoločnosť potrebuje.

Bola v niečom práca pre Marsen iná v porovnaní s inými klientmi?

Komunikácia alkoholu je dnes citlivejšia ako kedykoľvek predtým. My v agentúre veľmi  zvažujeme aj spoločenské dopady našej práce. V komunikácii sme preto nešli „na hranu“, ako to my v reklame máme radi, ale zamerali sme sa na jedinečnosť.

Ako prebiehala produkcia TV spotov?

Pri natáčaní bolo úplne cítiť, že to baví nás aj klienta. Bolo to o to zaujímavejšie, že sme celý spot natočili v internej produkcii, čo pri TV spotoch nebýva veľmi zvykom. Idea je pekná a jednoduchá, a presne to sme chceli dostať aj do exekúcie. Myslím, že sa nám to podarilo super.

 

Majiteľ Marsen Distillery Roman Pocs sa na kampane pozrel z pohľadu zadávateľa. 

Marsen je pravdepodobne najoceňovanejšou slovenskou značkou destilátov na trhu. Ako vyhodnocujete nutnosť investícií do výroby vs. potreba financovania marketingu? 

Značka ovocných destilátov Marsen je na trhu už pomerne dlho. Naše produkty sú veľmi kvalitné, takto ich vnímajú aj naši spotrebitelia. Parameter, v ktorom však potrebuje značka Marsen posilniť je jej známosť. Investície do marketingu sú pre nás preto rovnako dôležité, ako do technológii.

Splnila táto kampaň vaše očakávania?

Ano, kampaň sa skutočne vydarila, o čom svedčia aj výsledky všetkých kľúčových parametrov. Kampaň považujeme za veľmi dobrý začiatok konzistentnej komunikácie značky, nápad „Páli nám to“, ktorý priniesla agentúraPopcorn je podľa nás veľmi dobrý a dá sa s ním pracovať aj ďalej v budúcnosti.

Aké sú vaše komunikačné ciele do budúcna? Budete sa snažiť podporovať povedomie o značke Marsen, alebo pôjdete skôr stratégiou podpory konkrétnych produktov z vášho portfólia?

Podporovať budeme značku Marsen ako takú, chceme aby spotrebiteľovi komunikovala hodnoty ako sú remeselnosť, lokálny pôvod avysoká kvalita. Je jedno či to bude v ovocných destilátoch, vodke, gine, alebo iných našich produktoch pod značkou Marsen.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 12:36