Tri nové kreatívne spoty sú z dielne Zaraguza.
StoryEditor

Zaraguza pripravila tri nové kreatívne spoty pre slovinskú značku Ora

29.03.2023, 13:42
Autor:
redred

Prostredníctvom 15-sekundových reklám, na ktorých spolupracovalo aj Alien studio, ľuďom vtipne demonštrujú, ako im Oraketa môže pomôcť zlepšiť imunitu, ich kognitívne schopnosti či dodať energiu.

Oraketa - ovocné vitamínové šumienky značky Ora, ktoré sa tešia obľube na slovinskom trhu, prichádzajú s trojicou spotov z dielne Zaraguzy v spolupráci s Alien štúdiom.

"Oraketa je na slovinskom trhu známy produkt, ktorý je obľúbený najmä medzi deťmi. Aby sme jeho lahodnú chuť a najmä skvelé benefity priniesli bližšie k dospelým, pripravili sme tri moderné televízne spoty s nasadením aj v online," informuje Zaraguza.

Každý spot komunikuje jeden z produktových benefitov prostredníctvom krátkej a vtipnej situácie. V hlavnej úlohe vystupujú známi Oraráci, ktorých ľudia poznajú z predošlých kampaní značky, ktoré tiež pripravovala Zaraguza.

"Chlpatých Orarákov sme tentoraz postavili pred rôzne výzvy, s ktorými sa ľudia v živote bežne stretávajú. A práve Oraketa im tieto výzvy pomáha prekonať vďaka jej pozitívnym účinkom. Prostredníctvom troch 15-sekundových spotov a troch odlišných situácií sme ľuďom ukázali, ako im Oraketa môže pomôcť zlepšiť imunitu, ich kognitívne schopnosti či dodať energiu," dodáva Zaraguza.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Oraketa dvigne um in telo

Klient: Radenska d.o.o.

Agentúra: Zaraguza

Creative Director: Milan Malý

Junior Art Director: Klára Kaňuščáková

Copywriter: Lucia Peterková, Matej Sekerka

Account: Veronika Jašková, Simona Setnická

Produkcia: Alien studio

Kooperujúca agentúra: Internavti

Head of Strategy: Patrícia Reichlová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 12:53