Oraketa - ovocné vitamínové šumienky značky Ora, ktoré sa tešia obľube na slovinskom trhu, prichádzajú s trojicou spotov z dielne Zaraguzy v spolupráci s Alien štúdiom.
"Oraketa je na slovinskom trhu známy produkt, ktorý je obľúbený najmä medzi deťmi. Aby sme jeho lahodnú chuť a najmä skvelé benefity priniesli bližšie k dospelým, pripravili sme tri moderné televízne spoty s nasadením aj v online," informuje Zaraguza.
Každý spot komunikuje jeden z produktových benefitov prostredníctvom krátkej a vtipnej situácie. V hlavnej úlohe vystupujú známi Oraráci, ktorých ľudia poznajú z predošlých kampaní značky, ktoré tiež pripravovala Zaraguza."Chlpatých Orarákov sme tentoraz postavili pred rôzne výzvy, s ktorými sa ľudia v živote bežne stretávajú. A práve Oraketa im tieto výzvy pomáha prekonať vďaka jej pozitívnym účinkom. Prostredníctvom troch 15-sekundových spotov a troch odlišných situácií sme ľuďom ukázali, ako im Oraketa môže pomôcť zlepšiť imunitu, ich kognitívne schopnosti či dodať energiu," dodáva Zaraguza.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Oraketa dvigne um in telo
Klient: Radenska d.o.o.
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Milan Malý
Junior Art Director: Klára Kaňuščáková
Copywriter: Lucia Peterková, Matej Sekerka
Account: Veronika Jašková, Simona Setnická
Produkcia: Alien studio
Kooperujúca agentúra: Internavti
Head of Strategy: Patrícia Reichlová