Koliba kampaň od Hype
StoryEditor

Bača v talianskom obleku a krčma, kde miesto piva nalievajú Prosecco. To je nový TV spot z dielne Hype

31.03.2023, 10:00
Autor:
redred

Reklamná agentúra Hype pripravila pre hriňovskú mliekareň Koliba netradičný TV spot so závanom slovensko-talianskych chutí.

Aj keď sa mliekareň Koliba venuje výrobe mliečnych produktov už 30 rokov, tento rok sa rozhodla do sveta vypustiť moderný a mimoriadne zábavný TV spot, ktorým odštartuje launch nového produktu – Koliba Mozzarella. 

„Naša spoločnosť Koliba sa v roku 2023 po prvýkrát rozhodla podporiť produkt pomocou televíznej reklamy. Je to preto, že Mozzarella od Koliby je novým produktom v našom portfóliu a vyrába sa priamo u nás v Hriňovej. Na výrobu používame originálnu receptúru z Talianska, čo nás robí jedinými na slovenskom trhu.” hovorí Jozefína Fekiačová, marketingová manažérka mliekarne Koliba. 

Pri tvorbe TV spotu spojili sily s bratislavskou reklamnou agentúrou Hype, ktorá v rámci tendrového zadania priniesla netradičnú ideu spojenia tradičnej slovenskej a talianskej kultúry. 

„Slováci milujú taliansku kuchyňu, no zároveň si ju vždy poslovenčia na svoj obraz. Keďže Koliba Mozzarella je syr vyrobený podľa pravej talianskej receptúry, rozhodli sme sa Slovákom ukázať, že pre pravú chuť Talianska nemusia chodiť ďaleko.” vysvetľuje Vojto Kósa, kreatívny riaditeľ Hype.

Stretnete sa tak s bačom v pravom talianskom obleku, s párom, ktorý má rád vášnivé nielen rozbíjanie tanierov, ale aj udobrovanie či s krčmárskymi štamgastmi, ktorí však miesto piva a borovičky preferujú Prosecco v krištáľových pohároch na stopke.

„Jednoducho sme taliansky a slovenský svet zábavným spôsobom pretavili do alternatívneho vesmíru, fiktívnej dedinky Ravioli nad Rimavicou, kde tradičná slovenská pohostinnosť vyzerá tak trochu…taliansky,” zhrňuje Vojto.

Výsledkom je krátky 30-sekundový príbeh plný milých a vtipných slovensko-talianskych situácií, ktorými vás prevedie hlas a postava starostu v podobe známeho herca Lukáša Latináka pôvodne pochádzajúceho priamo z Hriňovej, kde sa táto slovenská Koliba Mozzarella vyrába. 

{Snažíme sa rešpektovať všetky tradičné a kultúrne aspekty, no zároveň chceme našu výrobu modernizovať a zdokonaľovať. Mozzarella je síce tradičný taliansky výrobok, ale každým rokom rastie na popularite aj po celom Slovensku. Práve preto sme sa rozhodli náš nový produkt podporiť spôsobom, ktorý kombinuje to tradičné slovenské, ale zároveň talianske. Nič nevystihuje náš produkt viac ako slogan kampane – Pravá chuť Talianska, po slovensky,” dodáva Jozefína. 

 

Na nový TV spot od agentúry Hype a hriňovskej mliekarne Koliba sa počas televíznych reklamných breakov môžete tešiť od 3. apríla do konca mája roku 2023. Pre všetkých nedočkavcov však prinášame online premiéru vo forme online videa, ktoré nájdete nižšie. 

 

VIZITKA

Klient: Koliba 

Agentúra: Hype

Creative Director: Vojto Kósa

Idea Maker/ copywriter: Jakub Šuták

Account Manager: Laura Chnapková

Videoprodukcia: Zeldeo

Fotoprodukcia: Tomáš Pospíchal

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 05:43