StoryEditor

Penta otvára Nemocnicu Bory s novým spotom z dielne Socialists

04.04.2023, 00:00
Autor:
redred

Kampaň bojuje proti predsudkom, že nemocnica je len pre horných desať tisíc. 

Spot k novootvorenej Nemocnici Bory ukazuje prierez pacientov v rôznom veku a z rôznych sociálnych skupín. Nie je to náhoda: výstavbu nemocnice sprevádzali predsudky o tom, že takto kvalitná nemocnica nebude dostupná pre bežných pacientov ako iné nemocnice, ale spoplatnená a len pre vyvolených. Práve tejto nepravdivej domnienke sa venuje kampaň k jej otvoreniu.  

image

Kampaň k otvoreniu Nemocnice Bory

“Dáta nás jasne nasmerovali. Ľudia vnímali nemocnicu ako too good to be true. To nám veľmi vykryštalizovalo problém, ktorý sme v komunikácii riešili a nasmerovalo nás to k people first prístupu” vraví Kristína Labajová, stratég z agentúry Socialists. “V spote dávame jasnú správu celému Slovensku: Nemocnica Bory je tu pre horných päť a pol milióna. Preto sme dávali pozor, aby sa v spote našla široká cieľovka a od prvého dňa tak nemocnicu vnímali ako prístupnú” dodáva Barbora Nevolníková, kreatívny riaditeľ projektu.  

V kampani je vidno aj odklon od predchádzajúcej komunikácie značky Penta Zlepšujeme Zdravotníctvo. Hoci v spote, tak ako doteraz, vystupujú naozajstní lekári, ktorí na Boroch pracujú, tentokrát je kladený oveľa väčší dôraz na samotných pacientov.  

“Počas uplynulých rokov sme sa stretávali s tým, že ľudia neverili, že zdravotná starostlivosť v Nemocnici Bory bude plne hradená z verejného zdravotného poistenia. Čím viac sme odhaľovali jej finálnu podobu, ktorá sa vymykala tomu, na čo sú ľudia na Slovensku zvyknutí, tým viac si ľudia mysleli, že bude dostupná iba pre vyvolených. Novým spotom sa preto snažíme tento mýtus vyvrátiť a zdôrazniť, že Nemocnica Bory, rovnako ako ďalšie nemocnice Penta Hospitals, bude dostupné pre všetkých pacientov bez rozdielu a bezplatne,“ hovorí Nicole Nevolníková, Senior Communication Specialist z Penta Investments. 

 

Kampaň bude mať silné mediálne nasadenie v TV aj online, ktoré kopíruje postupné otváranie jednotlivých oddelení nemocnice. Na obrazovkách sa s ňou budú diváci stretávať od apríla až do septembra.  

 

Vizitka kampane:  

Agency: Socialists  

Creative director: Barbora Nevolníková 

Strategist: Kristína Labajová, Martin Kukoľ  

Account manager: Martin Kukoľ, Andrea Dubeňová  

Art director: Barbara Kršková  

Copywriter: Matej Ruman  

Graphic designer: Adam Bača  

Režisér: Maxmilián Turek  

DOP: Alexander Šurkala  

Produkcia: Leopard Production (Tomáš Haraszti, Filip Meňky)  

Klient: Penta Investments (Nicole Nevolníková) 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:51