StoryEditor

Ikonický nápoj Coca Cola povolal do novej kampane hviezdu modelingu Gigi Hadid

13.04.2023, 14:00
Autor:
redred

Dobré jedlo a Coca-Cola patria k sebe. O tom nás presvedčí nová kampaň s názvom Recept na kúzlo.

Skvelé jedlo, osviežujúci nápoj a dobrá spoločnosť je pre mnohých z nás základným pilierom výnimočného zážitku. Toho si je vedomá aj značka Coca-Cola, ktorá na začiatku apríla odštartovala celosvetovú kampaň s názvom Recept na kúzlo. 

Tá oslavuje kúzlo spoločného okamihu, keď ľudia zasadnú k jedlu a strávia spolu hodnotný čas. V globálnom spote môžete vidieť svetoznáme mená ako Gigi Hadid či Oscar Meza. Ústredným motívom celej kampane je recept na kúzlo, ktorý sa skladá z troch ingrediencií – výnimočného okamihu, dobrého jedla a jedinečného nápoja Coca-Cola.

Značka využíva všetky formy komunikácie

Kampaň Recept na kúzlo odštartovala celosvetovo 3. apríla 2023. Táto 360° kampaň prebieha aj v Česku a na Slovensku, a to nielen na sociálnych sieťach, ale aj pomocou národnej spotrebiteľskej súťaže, billboardov, letákov, televízie či woblerov. Kampaň má pripravený aj TV spot, v ktorom v hlavnej úlohe vystupuje americká TOP modelka Gigi Hadid.

V Česku sa značka Coca-Cola v rámci kampane stáva aj partnerom programu Súboj na tanieri. Od mája do augusta bude celá kampaň obohatená o Coke Food Trucky, ktoré budú súčasťou mnohých food festivalov v Česku. Vďaka tomu budú môcť spotrebitelia stretnúť osobne hlavných ambasádorov kampane. Roman Staša aj Besky totiž budú prítomní na vybraných food festivaloch.

Najväčšie tváre českej a slovenskej gastro scény

V Českej republike a na Slovensku sa role hlavných ambasádorov ujali výhercovia kulinárskej súťaže Masterchef Roman Staša a Veronika Beskydiarová alias Besky. Pre prvú fázu kampane pripravili recepty s kuracím mäsom. Obaja budú súčasťou kampane v úlohe hlavných ambasádorov po celú dobu jej trvania.

Ľudia sa tak môžu tešiť na zaujímavé recepty aj možnosť stretnúť sa s nimi osobne. „Mojou prvou úlohou pre túto zaujímavú kampaň bola príprava jednej ingrediencie z receptu na kúzlo, teda navrhnúť zaujímavé jedlo s kuracím mäsom. Mohol som zapojiť svoju vlastnú invenciu, ale zároveň som musel stále myslieť aj na to, aby sa chuť nápoja a jedla príjemne prepojili,“ komentuje Roman Staša prvý zo svojich receptov, ktorý pre kampaň pripravil.

Recepty potešia všetky tri cieľové skupiny, na ktoré sa značka Coca-Cola svojou kampaňou zameriava. Tými sú milovníci tradičnej českej a slovenskej kuchyne a omáčok, mladší pôžitkári, ktorí si bez výčitiek doprajú akékoľvek jedlo, a gurmáni, ktorí si svoje pokrmy starostlivo vyberajú. Coca-Cola v kampani oslovuje ako generáciu Z, tak mladých rodičov z radov mileniálov.

image

Kampaň Coca Cola s názvom Recept na kúzlo.

V kampani zažiaria aj ďalšie známe tváre. Dôležité úlohy, a to nielen na sociálnych sieťach, sa chopia aj ďalší účastníci súťaže Masterchef. Tými sú Betty Minaříková a Vojtech Urban. Od mája kampaň aj samotní ambasádori predstavia svoj recept na kúzlo. Okrem známych kuchárov bude súčasťou kampane aj influencerka Nikol Čechová alias @shopaholicnicol a uznávaná kuchárka Chili Ta. Za Slovensko sa ďalej predstavia food blogy @stvoryzkuchyne a @coolinari.

Coke aplikácia nabitá súťažami o hodnotné výhry

Kampaň budú sprevádzať spotrebiteľské súťaže, ktoré sú pripravené v Coke palikácii. V prvej fáze môžu súťažiaci získať dizajnové spotrebiče SMEG, poukážky do reštaurácie alebo na lekcie varenia.

Od polovice mája do konca leta budú pripravené výhry v podobe profesionálneho kuchynského vybavenia, poukážok na kuriérske služby Wolt, kvalitných grilov a hlavnou výhrou bude súkromné grilovanie s masterchefom Romanom Stašom.

Princíp súťaže zostáva stále rovnaký. Stačí len naskenovať QR kód zobalu, do aplikácie Coca-Cola zadať PIN spod viečka a skúsiť vyhrať niektorú zo stoviek odmien.

Unikátna spolupráca so značkou Heinz pozdvihne grilovanie na novú úroveň

Cez leto, ktoré je u väčšiny ľudí plné grilovania s priateľmi, sa do popredia dostanú recepty na gril, ktoré budú vďaka unikátnej spolupráci spoločností Coca-Cola a Heinz posunuté na novú gurmánsku úroveň.

„Recept na kúzlo je pre nás dlhodobou a významnou kampaňou. Sme veľmi radi, že sa nám ju podarilo obohatiť o jedinečnú spoluprácu so značkou Heinz. V lete nás čaká nielen grilovanie, ale aj možnosť stretnutia s našimi ambasádormi, ktorí budú svoje recepty neraz pripravovať na verejných akciách a vďaka tomu pomôžu odhaliť ten správny recept na kúzlo,“ dopĺňa Mária Drotárová, senior brand manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú republiku a Slovensko.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 11:04