StoryEditor

Hörmann sú dvere, ktoré odolajú všetkému. Hovorí o tom aj ich nová kampaň od Visibility

19.04.2023, 13:41
Autor:
redred

Nemecká firma Hörmann je na Slovensku známa svojimi garážovými bránami. V ponuke má aj dvere vysokej kvality. A práve tým sa venuje digitálna kampaň.

V spolupráci s agentúrou Visibility, ktorá sa firme Hörmann stará o komunikáciu a produkčnou spoločnosťou VISIONFILM s režisérom Vladom Kriškom, zrealizovali v polovici marca 2023 digitálnu kampaň Dvere, ktoré odolajú všetkému.  

Hlavným hrdinom kampane sú dvere, v tomto prípade vchodové, ktoré odolávajú rôznym nástrahám v podobe obrovitého a hlučného Hluka, večne napáleného pyromana, alebo postavou síce malého, no pre dvere asi najnebezpečnejšieho tvora, s ktorým sa dvere budú denne stretávať - loptošské, neposedné dieťa.

“Dvere nie sú produkt, ktorý si na prvú vyberáme podľa toho, či sú pekné, ale na základe ich vlastností. Traja záporáci poukazujú na neohrozenosť dvier zoči-voči bežným, no aj menej všedným, a o to vážnejším hrozbám. V spolupráci s VISIONFILMom sa nám to podarilo a verím, že tieto dvere si ľudia dobre zapamätajú,” vysvetľuje Vlado Čabák, senior copywriter z Visibility.

HORMAN kampaň

“Primárnym cieľom je z dlhodobého hľadiska podporiť poznateľnosť brandu Hörmann ako výrobcu dverí. Kombináciou masových (rádio, print, YouTube reklama) a výkonnostných kanálov sme vytvorili funkčnú multi-channel aktivačnú kampaň, ktorá zároveň splní aj klientov sekundárny cieľ, nárast predaja,” uvádza Maroš Mokošák, stratég kampane.

image

HORMANN kampaň

To prízvukuje aj Vlastimil Martinát, konateľ spoločnosti Hörmann Slovensko:

“Na Slovensku nás poznajú ako výrobcu garážových brán a až v posledných rokoch sa dostáva do povedomia koncových zákazníkov aj v oblasti dverí. Potenciál trhu v tomto segmente je však väčší, preto sme spojili sily s Visibility, aby nám pomohli získať pozornosť. Som veľmi rád, že spolupracujeme práve s nimi, pre ich profesionálny prístup a vysokú kvalitu služieb. Či sa jedná o aktivity na webe, sociálnych sieťach, rádiách alebo v televízii. Aj táto, práve prebiehajúca kampaň na vchodové dvere, je toho dôkazom.” 

image

HORMANN kampaň

Vizitka kampane:

Klient: Hörmann Slovensko - Vlastimil Martinát, Martina Slavkovská

Agentúra: Visibility

Art Director: Peter Bajnok

Copywriter: Vlado Čabák

Account manager: Patrícia Radičová

Strategy planner:  Maroš Mokošák

Réžia: Vlado Kriško

Produkcia: VISIONFILM - Silvia Rákociová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 10:29