ZSE prichádza s kampaňou
StoryEditor

ZSE prichádza s kreatívnou kampaňou Školy poháňané slnkom. Pomáhali im s ňou deti

25.04.2023, 13:58
Autor:
redred

Nová kampaň od Zaraguzy pre ZSE využíva detskú predstavivosť aj reálne detské kresby priamo v TV spote.

Čo si predstavíte pod pojmom “školy poháňané slnkom”? Deti v tom majú jasno! Je to škola so slnečnými počítačmi, klavírmi, zvončekom poháňaným slnkom či dokonca aj obedmi zo slnka. A ako také školy vyzerajú? To nám ukázali deti na svojich výtvoroch, ktoré sa stali aj súčasťou TV spotu.

Prostredníctvom fantastických detských predstáv a detských kresieb v kampani komunikujeme, čo všetko darovaná fotovoltika prenáša z detskej fantázie do reality. V kampani ľuďom odkazujeme, že školy poháňané slnkom nie sú len detskej fantázii. Vďaka fotovoltike, ktorú školám zadarmo daruje ZSE je to budúcnosť, ktorá sa už začala.

“Na tému darovanej fotovoltiky pre školy sme sa rozhodli nazrieť očami tých, ktorých sa to týka najviac – žiakov základných škôl. Pri tvorbe kampane sme preto s malými odborníkmi konzultovali ako si predstavujú slnkom poháňanú školu, čoho výsledkom sú ich kresby plné predstavivosti, vďaka ktorým sme docielili autenticitu detského uvažovania v samotnom spote.” dopĺňa creative team leaderka zo Zaraguzy, Dominika Kočišová.

Úlohu rodiča, ktorý so začudovaním počúva fantastické rozprávanie malého chlapca, si zahral Juraj Kemka. Sprevádzať nás bude celou kampaňou aj v online priestore.

Podpora zelených projektov je jednou z dlhodobých priorít ZSE. Ich zákazníci môžu prostredníctvom produktu Zelená elektrina využívať elektrinu vyrobenú z obnoviteľných zdrojov. V súčasnosti využíva Zelenú elektrinu už viac ako 125 000 zákazníkov. Práve preto sa v ZSE rozhodli časť výnosov za každého zákazníka Zelenej elektriny vrátiť do regiónov a komunít prostredníctvom programu Nadácie ZSE Slnečné strechy.

„Našou víziou je, aby každá škola na západnom Slovensku, ktorá bude mať záujem a bude spĺňať technické a legislatívne podmienky, mala v horizonte desiatich rokov na streche fotovoltiku. Prvý ročník grantového programu, do ktorého sa na jeseň 2022 prihlásilo až 155 žiadateľov, bol z nášho pohľadu mimoriadne úspešný. Sme radi, že v spolupráci s agentúrou uzrela svetlo sveta atraktívna, pútavá a milá kreatíva, ktorá u diváka zanechá pozitívnu emóciu“ povedala Monika Živčicová, kampaňový manažér ZSE.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Slnečné strechy ZSE

Klient: ZSE

Agentúra: Zaraguza

Creative Director: Ondrej Kořínek

Creative Team Leader: Dominika Kočišová

Malé talenty: deti zo ZŠ Sibírska a ZŠ v Šamoríne

Strategy Planner: Patrícia Reichlová

Copywriter: Lucia Peterková, Matej Sekerka

Account: Veronika Jašková, Barbora Javorová

Réžia: Viliam Jánošík

Production: Jánošíci produkčná družina

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 04:24