Nákupné centrum VIVO! osvieži svoju reklamnú komunikáciu v spolupráci s MARK BBDO. 
StoryEditor

Nákupné centrum VIVO! spája sily s reklamnou agentúrou MARK BBDO

26.04.2023, 10:05
Autor:
redred

Reklamná agentúra MARK BBDO vyhrala tender na komunikáciu nákupného centra VIVO! Bratislava a jeho sesterských nákupných centier v Trnave a Liptovskom Mikuláši.

Začiatkom roka 2023 sa uskutočnil tender na komunikáciu značiek VIVO! Bratislava, Arkadia a STOP SHOP, ktoré sú v portfóliu spoločnosti CPI Property Group.

„Impulzom na realizáciu tendra bola potreba zmeny v komunikácii nákupného centra VIVO! Bratislava. Hľadali sme agentúru, ktorá nám prinesie nový pohľad na dizajn manuál a celkovú komunikáciu VIVO! Bratislava v rôznych komunikačných kanáloch, a zároveň má schopnosť zastrešiť aj komunikáciu pre iné značky v portfóliu CPI.“ uviedla Sofia Kósová, marketingová manažérka VIVO! Bratislava.

Do tendra bolo oslovených 9 agentúr, do posledného kola postúpili tri. O procese výberu Sofia Kósová hovorí: „Agentúry vo finálovom kole nás oslovili celkovou jedinečnou komunikačnou stratégiou pre jednotlivé značky a samozrejme sme dbali aj na vizuálnu stránku komunikácie. Riešenia MARK BBDO presne zapadli do našej predstavy a pripravovanej novej marketingovej stratégie VIVO! Bratislava.“

Stratég a spolumajiteľ agentúry MARK BBDO, Marian Timoracký, približuje premýšľanie agentúry o komunikácii nákupných centier.

„Našou úlohou je, samozrejme, prilákať do „našich“ nákupných centier čo najviac nových zákazníkov a prispieť tak k zvyšovaniu obratov ich nájomcov. Docieliť to chceme prostredníctvom komunitného charakteru, ktorý je spoločným menovateľom všetkých troch nákupných centier."

"Prejavuje sa to v aktivitách prioritne pre ľudí, ktorí bývajú alebo pracujú v spádovej oblasti centier. Preto sa charakteristickým znakom komunikácie stali headliny v podobe pozdravov, oslovení, krátkych fráz, „small talkov“, ktorými oslovujeme ľudí tak, ako keď sa stretávajú dvaja známi či susedia na ulici."

Novú komunikáciu agentúra tvorí od začiatku apríla 2023 na sociálych sieťach, na nosičoch vonkajšej reklamy, ako aj priamo v priestoroch nákupných centier.

Očakávania od spolupráce s novou agentúrou zo strany klienta sú podľa Sofie Kósovej veľké: „Nároky na spoluprácu s MARK BBDO sú vysoké. Príchodom novej agentúry očakávame osvieženie komunikácie značky, jej zatraktívnenie a najmä zvýšenie jej rozpoznateľnosti.“

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 17:47