Značka Kinley prichádza s novou vizuálnou identitou aj chuťou.
StoryEditor

Kinley zákazníkom pripomína, že je dôležité myslieť aj na seba

27.04.2023, 09:52
Autor:
redred

Značka Kinley prichádza tento rok na trh s úplne novou kampaňou „Pretože dnes si to zaslúžiš“.

Kampaň predstaví novú chuť aj príchute najobľúbenejších variantov Kinley. Jej vizuál bude rezonovať ako v televízii a online priestore, tak aj pod holým nebom.

Hlavnou myšlienkou je ľuďom predstaviť Kinley ako skvelú voľbu nápoja pre chvíle, ktoré si vyhradia sami pre seba, a to napríklad po náročnom pracovnom dni.

Medzinárodne známa horká chuť či vynikajúce ovocné a bylinkovo ladené varianty Kinley vyniknú nielen v miešaných nápojoch, ale aj samostatne. Taký je prístup značky Kinley, ktorá do roku 2023 vstúpila s ambíciou upevniť si pozíciu slovenskej dvojky na trhu sýtených nápojov pre dospelých. Na tú sa jej z tretej priečky podarilo dostať v roku 2020.

Nová kampaň Kinley - „Pretože dnes si to zaslúžiš“

Tento rok Kinley nadviaže na svoj úspech predstavením vlastných nealkoholických drinkov v novej podobe spolu s 360-stupňovou marketingovou kampaňou.

Tá zákazníkom pripomenie, aké dôležité je myslieť niekedy len na seba – či už doma po práci s vynikajúcim nápojom ako bodkou za náročným dňom, alebo napríklad večer v bare s priateľmi.

K novej kampani sa vyjadrila aj Zuzana Staňková, brand manažérka značky Kinley pre Česko, Slovensko a Maďarsko: „Prvá komunikácia v novej vizuálnej identite odštartuje už v apríli. Bude zameraná predovšetkým na PR aktivity, zviditeľnenie značky v miestach predaja a audiovizuálnu aj online reklamu. V letných mesiacoch potom viac zapojíme influencerov a priamu podporu noviniek."

"Kinley budeme chcieť predstaviť ako skvelú voľbu číslo 1 pre všetkých dospelých bez ohľadu na to, či svoju chvíľku pre seba spoja s nealkoholickým nápojom alebo si radšej doprajú miešaný drink.“ 

Nová kampaň Kinley - „Pretože dnes si to zaslúžiš“

Nové chute drinkov

Súčasťou kampane bude okrem iného aj súťaž o prémiový iPad Pro, iPad Air a airPody. Kinley sa objaví aj na sérii letných akcií, v rámci ktorých budú môcť ľudia ochutnať Kinley nápoje a vyskúšať novú chuť Kinley Pink Aromatic Berry, Tonic Water alebo Ginger Ale.

Značka je navyše dlhodobo spojená so špičkovým barmanom Tomášom Kubíčkom. „Pre novú kampaň som pripravil aj špeciálne miešané drinky ušité na mieru známym osobnostiam. Drinky kombinujú výbornú chuť Kinley a zaujímavé ingrediencie, ako sú rozmarín, tymián alebo citrónová kôra,“ dopĺňa Tomáš Kubíček, ambasádor Kinley a oceňovaný barman.

Nová kampaň Kinley

„Ako takmer pri každej kampani sme sa rozhodli jej úspech podporiť spojením značky so známymi tvárami. V závere apríla sa Kinley Relaunch Eventu zúčastnia aj hlavní ambasádori Tatiana Žideková, Marek Fašiang a Michal Mravec,“ komentuje Zuzana Staňková.

01 - Modified: 2023-07-21 13:23:37 - Feat.: - Title: Kinley a Powerade prichádzajú s osviežujúcimi novinkami
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 17:28