Nová kampaň TRIADu v spolupráci s Bookingom ciellila na šikovných programátorov. 
StoryEditor

S inovatívnou kampaňou od TRIADu hľadal Booking.com špičkových programátorov

27.04.2023, 11:56
Autor:
redred

Agentúra TRIAD Advertising úspešne dokončila employer brandingovú kampaň pre Booking.com s názvom „The Quest for the Codethrone“ - Súťaž o kóderský trón.

Cieľom kampane bolo prilákať programátorské talenty z holandských a anglických univerzít a pozvať ich do nového absolventského programu Booking.com Compass.

„Táto kampaň bola pre nás dôležitá vzhľadom na súčasnú situáciu na trhu práce, kde je obrovská konkurencia a kde tie najlepšie technologické spoločnosti súťažia o tých najlepších programátorov,“ povedala Andrea Gutierrez, Early Careers Recruitment Manager v spoločnosti Booking.com.

„Nábor IT študentov je ťažký, keď sú vašou konkurenciou firmy ako Google, Meta, Tesla či Apple. Od začiatku sme cítili, že musíme vytvoriť niečo relevantné a odlíšiteľné, aby sme vyskočili na takomto preplnenom a konkurenčnom trhu,“ Matúš Hliboký, kreatívny riaditeľ  TRIAD. 

image

Nová kampaň TRIADu s Bookingom bola zameraná na programátorov s vynikajúcimi zručnosťami a vášeň pre inovácie.

Spolupráca s Bookingom

A tak v TRIADe vymysleli jedinečnú kampaň, ktorá mala zaujať cieľovú skupinu a podčiarknuť benefity práce pre Booking.com. Agentúra využila dva kľúčové prvky, ktorým študenti softvérového inžinierstva skrátka nemôžu odolať: výzvu a odmenu.

„The Quest for the Codethrone" bola aktivačná kampaň s algoritmickými výzvami, ktoré na webe kampane otestovali zručnosti cieľovej skupiny.

Výzvy úzko súviseli s produktami Booking.com a ich cieľom bolo vysvetliť, čo znamená byť programátorom v sektore cestovného ruchu. Dôraz bol kladený na výzvy a odmeny, s ktorými sa stretáva softvérový inžinier v tomto segmente.

image

Kampaň mala zaujať cieľovú skupinu a podčiarknuť benefity práce pre Booking.com. 

Úlohou účastníkov bolo vyriešiť 4 algoritmické výzvy optimalizačných algoritmov (niektoré boli triedy NP). Výzvy bolo možné riešiť s rôznou úrovňou presnosti, vďaka čomu sme dokázali zapojiť ľudí s rôznymi úrovňami schopností.

Najpresnejší a najrýchlejší účastníci s najelegantnejším algoritmom mali šancu vyhrať miesto v absolventskom programe a kredity od Booking.com na cestovanie po svete.

Ďalšia fáza bola zameraná na buzz a brand awareness. Okrem online kampane agentúra priniesla inštaláciu Codethrone na vybrané veľtrhy práce na holandských univerzitách, čím ďalej promovala hlavnú ideu a absolventský program.

Študenti tak mohli s kampaňou interagovať zábavnejším a pútavejším spôsobom a Booking.com mohol nadviazať osobnejší kontakt s potenciálnymi kandidátmi.

image

Programátori sa zamerali na sektor cestovného ruchu. 

„Výsledok našej kampane bol úspešný," povedala Andrea Gutierrez. „Podarilo sa nám zaujať našu cieľovú skupinu tým, že sme im dali to, čo chcú, a vďaka tomu sme si vytvorili novú triedu budúcich programátorov Booking.com, ktorí budú robiť cestovanie tak jednoduché a bezstarostné, ako sa len dá."

Programátori v sektore cestovného ruchu

Booking.com Compass je nový absolventský program, ktorý umožňuje študentom pracovať na skutočných projektoch s globálnym dosahom. Program je otvorený pre všetkých študentov softvérového inžinierstva v Holandsku a Veľkej Británii. Ide o vysoko konkurenčný program a od kandidátov sa očakáva, že majú vynikajúce programátorské zručnosti a vášeň pre inovácie a cestovanie.

image

Najšikovnejší účastníci mali šancu vyhrať aj kredity od Booking.com na cestovanie.

„Nedostatok technologických talentov na globálnom trhu je v súčasnosti neuveriteľný a firmy musia urobiť všetko pre to, aby vynikli," povedala Martina Bátorová, Senior Account Manager. „V TRIADe pracujeme s našimi klientmi na vývoji jedinečných kampaní, ktoré zaujmú ich cieľovú skupinu a pomôžu im dosiahnuť ich ciele. Úspech projektu „The Quest for the Codethrone" je ďalším dôkazom našich skúseností v tejto oblasti."

Ďalšie informácie o programe Booking.com Compass nájdete na adrese https://careers.booking.com/compass/

Klient: Booking.com, Martina Zajková

Agentúra: TRIAD

Chief Creative Officer: Vlado Kurek

Creative Director: Matúš Hliboký

Strategy Director: Martin Woska

Strategist: Ján Papač

Art Director: Michal Mazan

Account Manager: Martina Bátorová

Account Director: Katarína Poláková

Copywriter: Pavol Paulenda

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 12:57