Jazda bez smeroviek, bez používania spätných zrkadiel či sledovania rýchlosti, to je čoraz častejší jav aj na slovenských cestách. Vodiči takouto jazdou ohrozujú seba aj iných a riziko poistných udalostí je tak na cestách výrazne vyššie.
ČSOB Poisťovňa zohľadnila tento fakt a predstavila novú výbavu automobilov, ktorá reflektuje tento súčasný trend na cestách. Nová výbava dostala príznačný názov AROGANCE.
V novej kampani na povinné zmluvné a havarijné poistenie sa tak objavil špeciálny typ auta, ktoré neobsahuje spätné zrkadlá, tachometer, páčku smeroviek a dokonca ani bezpečnostný pás.
Aké to je jazdiť v takejto výbave? Úlohy testera sa zhostil asi najznámejší automobilový odborník Rasťo Chvála a jeho verdikt sa diváci dozvedia v jeho špeciálnej edícii testu pre garáž.tv.
Kampaň vytvorila agentúra MUW Saatchi & Saatchi v spolupráci s produkciou Cookies.
„Bolo komické sledovať, ako Rasťo pri každom nasadnutí do auta automaticky chytal bezpečnostný pás, ktorý tam však nebol, alebo sa snažil pri zmene smeru jazdy použiť páčku smeroviek a rukou siahal do prázdna. Na cestách to už však taká sranda nie je, preto dúfame, že si to Slováci uvedomia a naša kampaň prispeje k zvýšeniu bezpečnosti,“ hovorí Juraj Chmel, copywriter z MUW Saatchi & Saatchi.
Súčasťou kampane bol tiež teasing pre divákov kanálu garáž.tv a špeciálne auto vo výbave Arogance bolo vystavené aj na nedávnom Autosalóne v Inchebe, kde ho mohli vodiči vidieť na vlastné oči.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB Poisťovňa (Ľuboš Gondáš, Miroslav Szabo)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Stratég: Kamil Charvát
Account Director: Hanka Krupová
Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi, Cookie films
Režisér: Lukáš Krist, Samuel Antoška