Coop Jednota prichádza s novou TV aj online kampaňou od Jandl.
StoryEditor

NAJlepkový album pre najmenších podporila COOP JEDNOTA aj TV a online kapaňou

03.05.2023, 12:34
Autor:
redred

Nielen album, ale aj kampaň k nálepkovému albumu už tradične vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou JANDL.

Témou tohtoročného nálepkového albumu sú slovenské NAJ, rekordy a prvenstvá. Deti i rodičia sa dozvedia väčšinou menej známe zaujímavosti a niekedy až rarity súvisiace s našou prírodou, osobnosťami, históriou, geografiou a rôznymi ďalšími témami.

Všetky sú podané pútavo a vtipne a doplnené unikátnymi obrázkami, z ktorých až 140 nájdu malí zberatelia na nálepkách. V albume nechýbajú ani kvízy, doplňovačky či hádanky pre bystré hlavičky.

image

Coop Jednota prichádza s novou TV aj online kampaňou od Jandl.

Na webstránke nalepkovyalbum.sk deti nájdu ďalšiu zábavu, no hlavne súťaž o atraktívne výhry. Kto sa chce zúčastniť a vyhrať, oplatí sa mu pozorne si prečítať album a zorientovať sa v jeho obsahu. V COOP Jednote je v predaji aj stolová hra, ktorá vychádza z témy samotného albumu.

Zaujímavostí a rekordov je v albume toľko, že v rámci kampane k nemu vznikli hneď tri televízne spoty. Sú inšpirované samotnými zaujímavosťami z albumu a vo všetkých účinkujú známe tváre kampaní COOP Jednoty - bača a honelník. Obaja si zahrali aj v online spotoch venovaných stolovej hre.

Album, hru i kampane k nim pre COOP Jednotu pripravila reklamná agentúra JANDL. Výrobu spotov zabezpečila interná produkčná spoločnosť agentúry – Kimono Production.

Vizitka kampane:

Client: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Creative Supervisor: Ján Fajnor

Strategy Director: Jakub Kováč

Strategy Planner: Janka Kseničová

Art Director: Pavel Gajdoš

Copywriter: Karol Thiry

Graphic Designer: Peter Bučan

Account Director: Rastislav Kuttner

Account Manager: Martin Hudák

Producent: Kimono Production

TV spoty

Online spoty

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 06:27