Témou tohtoročného nálepkového albumu sú slovenské NAJ, rekordy a prvenstvá. Deti i rodičia sa dozvedia väčšinou menej známe zaujímavosti a niekedy až rarity súvisiace s našou prírodou, osobnosťami, históriou, geografiou a rôznymi ďalšími témami.
Všetky sú podané pútavo a vtipne a doplnené unikátnymi obrázkami, z ktorých až 140 nájdu malí zberatelia na nálepkách. V albume nechýbajú ani kvízy, doplňovačky či hádanky pre bystré hlavičky.
Na webstránke nalepkovyalbum.sk deti nájdu ďalšiu zábavu, no hlavne súťaž o atraktívne výhry. Kto sa chce zúčastniť a vyhrať, oplatí sa mu pozorne si prečítať album a zorientovať sa v jeho obsahu. V COOP Jednote je v predaji aj stolová hra, ktorá vychádza z témy samotného albumu.Zaujímavostí a rekordov je v albume toľko, že v rámci kampane k nemu vznikli hneď tri televízne spoty. Sú inšpirované samotnými zaujímavosťami z albumu a vo všetkých účinkujú známe tváre kampaní COOP Jednoty - bača a honelník. Obaja si zahrali aj v online spotoch venovaných stolovej hre.
Album, hru i kampane k nim pre COOP Jednotu pripravila reklamná agentúra JANDL. Výrobu spotov zabezpečila interná produkčná spoločnosť agentúry – Kimono Production.
Vizitka kampane:
Client: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Creative Supervisor: Ján Fajnor
Strategy Director: Jakub Kováč
Strategy Planner: Janka Kseničová
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Graphic Designer: Peter Bučan
Account Director: Rastislav Kuttner
Account Manager: Martin Hudák
Producent: Kimono Production
TV spoty
Online spoty