Keď je ľuďom doma teplo, idú sa niekam schladiť - na kúpalisko, do lesa alebo niekam, kde je klíma. Čo však ich domáci miláčikovia, ktorí sú väčšinu dňa zavretí doma? ZSE v novej kampani prináša jednoduché riešenie - klimatizácie, ktoré sa postarajú o to najlepšie leto pre vás aj vašich miláčikov.
Ako nemať leto pod psa sa ľudia dozvedia v TV sponzoringu aj dlhodobej online kampani, v ktorej Fero Joke s Ťapkou vtipne a trefne prezentujú konkrétne produktové benefity. V jednotlivých formátoch reaguje na problémy, s ktorými sa ľudia a ich miláčikovia počas horúčav stretávajú. Vďaka klimatizáciám od ZSE sa však aj doma môžu cítiť ako na dovolenke, užiť si príjemný spánok či zažiť to najlepšie leto.
Ako aj po uplynulé 4 roky aj tento rok v Zaraguze vytvorili kampaň pre klímu od ZSE. Vychádzali z insightu, že nie len ľudia v lete trpia kvôli vysokým teplotám, ale v neposlednom rade sú to aj ich štvornohý miláčikovia, a práve pre tých chceme predsa všetci to najlepšie.Prinášajú zábavný content, v rámci ktorého práve vďaka Ferovi a jeho Ťapke, odľahčenou formou komunikujú jednotlivé benefity klímy. Všetky spoty sú v podstate krátke scénky, ktoré diváka pobavia a zároveň mu efektívne odprezentujú produkt.
“Ako značka ZSE spolupracujeme s Ferom Joke po prvýkrát a sme úprimne radi, že prijal našu ponuku. Je nám vďaka svojmu ľudskému a pozitívnemu prístupu k životu sympatický a veríme, že množstvo ľudí, ktorých dennodenne rozveseľuje, bude s nami súhlasiť. Navyše, ako vášnivému psíčkarovi je mu otázka pohodlia domácich miláčikov blízka. Vážime si aj to, že ponuku účinkovať v našej kampani prijal aj jeho psík Ťapka😊” povedala Katarína Markovičová, expert marketingovej komunikácie ZSE.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Klíma
Klient: ZSE
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
Creative Team Leader: Dominika Kočišová
Head of Strategy: Patrícia Reichlová
Ideamaker & Copywriter: Lucia Peterková
Account: Veronika Jašková, Barbora Javorová
Réžia: Viliam Jánošík
Production: Jánošíci produkčná družina