Klienti sú stredobodom inovácií, ktoré im táto svetovo najoceňovanejšia slovenská banka prináša pre výnimočný zážitok a uľahčenie ich každodenného života.
Žijeme v časoch, keď po uliciach jazdia autonómne vozidlá a umelá inteligencia (AI) dokáže napísať čokoľvek od detskej rozprávky až po komplexné programy bez vašej potreby znalosti programovacieho jazyka. Ešte v minulom tisícročí, keď Tatra banka vznikla, by sme tieto vymoženosti považovali za sci-fi.
„Akákoľvek dostatočne pokroková technológia je nerozoznateľná od mágie.“
Vedecko-fantastický spisovateľ sir Arthur C. Clarke takto opísal svoj 3. zákon, ktorý platí aj pri inováciách Tatra banky. Ak totiž v bežnej banke chcete niečo vybaviť telefonicky, čaká vás „kvíz“ s call centrom, ktorý preverí vašu totožnosť. V Tatra banke stačí len pozdraviť a Hlasová biometriaTB rozpozná. Čaro inovácií ukážkovo predstavuje aj Tvárová biometriaTB umožňujúca najrýchlejšie otvorenie digitálneho Účtu#premodruplanetu. Áno, tieto inovácie a množstvo ďalších priniesla ako prvá Tatra banka už pred rokmi, no sú tým najlepším pre klientov aj dnes.
Milada Halová, CMO Tatra banka and Raiffeisen bank: „Naším poslaním je tvoriť výnimočné bankové inovácie pre ľudí, ktorí oceňujú slobodu a čas, ktoré im využívanie digitálnych bankových služieb prináša. Účet v našom svete nie je len produkt, zrkadlí, kým sme a aký prvotriedny digitálny zážitok chceme prinášať.“
Nová kampaň Tatra banky od jej dvornej agentúry MADE BY VACULIK vyzýva ľudí, aby sa pripojili k inováciám, ktorých stredobodom je klient.
Z vizuálnej stránky umocňujú filozofiu stredobodu digitálne častice reprezentujúce inovácie. Kreatívny riaditeľ Milan Bielik opisuje kampaň slovami: „Tatra banka bola vždy trendsetter. Ako v inováciách, tak aj vo vizuálnom štýle. Teší nás, že v spolupráci s Mili Halovou a celou Tatra bankou a produkciou SORRYWECAN na čele s Rolandom Wraníkom opäť prinášame nový pohľad na inovácie. A bola to skvelá jazda od treatmentu cez unikátny kasting a lokácie až po finálny spot.“
Myšlienku „bankového antropocentrizmu“ pretavil do vizuálnej poézie talentovaný režisér Roland Wraník so svojou spoločnosťou SORRYWECAN a spoluprácu na projekte hodnotí takto: „Spolupráca s Tatra bankou a agentúrou Made by Vaculik bola pre nás veľkým potešením a vzrušujúcou skúsenosťou. Táto synergia priniesla úspešný a hladký priebeh projektu, v ktorom sme pracovali ako jeden súdržný tím.
Tatra banka si ako klient zaslúži veľkú pochvalu za svoj prístup k umelcom a podporu inovácií. Jej záujem o prepájanie technológií a umenia sa nám, tímu SORRYWECAN, veľmi páčil. Banka nám poskytla priestor na sebarealizáciu a možnosť prejaviť vlastný štýl, čo sme veľmi ocenili.
Agentúra MBV sa ukázala ako skvelý partner, ktorý nám vždy poskytol potrebnú podporu a priestor na realizáciu našich nápadov. Navzájom sme sa dopĺňali a naše myšlienkové pochody boli často prepojené, čo značne prispelo k úspechu celého projektu.
Máme pocit, že vďaka štvorročnej spolupráci s Tatra bankou sme sa naučili, ako táto spoločnosť myslí a čo očakáva. Vďaka tomu sme dokázali vytvoriť projekt, ktorý sa jej páčil, a zároveň sme zostali verní svojej vlastnej kreatívnej vízii.“
Ako je už pre Tatra banku typické, TV spot bol od začiatku navrhovaný ako audiovizuálne umelecké dielo. Ašpiratívne lokácie zo Slovenska aj zahraničia, medzinárodné herecké obsadenie plné neokukaných charakterov a prvotriedna postprodukcia, ktorú dopĺňa komponovaná hudba.
„Napriek tomu, že Tatra má svoj nezameniteľný vizuálny štýl, veríme, že nové spolupráce, nové technológie, nové videnie sveta talentovaných ľudí posunulo aj celkový vizuálny zážitok. Z prípravy tejto kampane som plná vnemov a emócií, ale nad tým všetkým je pocit vďačnosti za ľudí, ktorí pracovali na jej príprave. Stretli sa ľudia, ktorí milujú, čo robia. Ďakujem, že sa ich energia, talent a nasadenie pretavili aj do vizuálnej podoby tejto kampane,“ dodala Milada Halová.
Vizitka kampane
Klient: Tatra banka
CMO Tatra banka and Raiffeisen bank: Milada Halová
Head of Marketing Communication department Tatra banka: Alena Popovičová
Senior Brand manager: Dominika Gaburová
Senior Online manager: Filip Kuchar
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Milan Bielik
Copywriter: Miňo Bielik, Andrej Hrivnák, Veronika Rybárová
Art director: Matej Klíč, Martin Schurdák
Graphic designer: Patrik Pavlis
Social media: Kika Kačániová
Senior Account manager: Blanka Stručka Blahová
Online Account manager: Peter Illáš
Strategy director: Alexandra Martináková
Digital Strategy Planner: Marek Krištof
Produkcia: SORRYWECAN
Postproduction company: SORRYWECAN
Director: Roland Wraník
Art director: Peter Kašpar
D.O.P.: Marián Ontko
Executive producer: Eduard Bartek
Producer: Dominik Szombath
AD: Richard Kardhordo
Costume design: Zuzana Laučíková
Head of PROPS: Róbert Šebesta
Music: Peter Kašpar
Sound design: Peter Kašpar
Edit: Roland Wranik
Grade: Alex Gregory
Location scouting and managing: Location Bros