Nový spot Tatra banky
StoryEditor

Klienti sú stredobodom inovatívneho bankovníctva, hovorí v novej kampani Tatra banka

03.05.2023, 19:54
Autor:
redred

Ústredným motívom  kampane  je „bankový antropocentrizmus“.

Klienti sú stredobodom inovácií, ktoré im táto svetovo najoceňovanejšia slovenská banka prináša pre výnimočný zážitok a uľahčenie ich každodenného života. 

Žijeme v časoch, keď po uliciach jazdia autonómne vozidlá a umelá inteligencia (AI) dokáže napísať čokoľvek od detskej rozprávky až po komplexné programy bez vašej potreby znalosti programovacieho jazyka. Ešte v minulom tisícročí, keď Tatra banka vznikla, by sme tieto vymoženosti považovali za sci-fi.

„Akákoľvek dostatočne pokroková technológia je nerozoznateľná od mágie.“

Vedecko-fantastický spisovateľ sir Arthur C. Clarke takto opísal svoj 3. zákon, ktorý platí aj pri inováciách Tatra banky. Ak totiž v bežnej banke chcete niečo vybaviť telefonicky, čaká vás „kvíz“ s call centrom, ktorý preverí vašu totožnosť. V Tatra banke stačí len pozdraviť a Hlasová biometriaTB rozpozná. Čaro inovácií ukážkovo predstavuje aj Tvárová biometriaTB umožňujúca najrýchlejšie otvorenie digitálneho Účtu#premodruplanetu. Áno, tieto inovácie a množstvo ďalších priniesla ako prvá Tatra banka už pred rokmi, no sú tým najlepším pre klientov aj dnes.

Milada Halová, CMO Tatra banka and Raiffeisen bank: „Naším poslaním je tvoriť výnimočné bankové inovácie pre ľudí, ktorí oceňujú slobodu a čas, ktoré im využívanie digitálnych bankových služieb prináša. Účet v našom svete nie je len produkt, zrkadlí, kým sme a aký prvotriedny digitálny zážitok chceme prinášať.“

Nová kampaň Tatra banky od jej dvornej agentúry MADE BY VACULIK vyzýva ľudí, aby sa pripojili k inováciám, ktorých stredobodom je klient.

Z vizuálnej stránky umocňujú filozofiu stredobodu digitálne častice reprezentujúce inovácie. Kreatívny riaditeľ Milan Bielik opisuje kampaň slovami: „Tatra banka bola vždy trendsetter. Ako v inováciách, tak aj vo vizuálnom štýle. Teší nás, že v spolupráci s Mili Halovou a celou Tatra bankou a produkciou SORRYWECAN na čele s Rolandom Wraníkom opäť prinášame nový pohľad na inovácie. A bola to skvelá jazda od treatmentu cez unikátny kasting a lokácie až po finálny spot.“

Myšlienku „bankového antropocentrizmu“ pretavil do vizuálnej poézie talentovaný režisér Roland Wraník so svojou spoločnosťou SORRYWECAN a spoluprácu na projekte hodnotí takto:  „Spolupráca s Tatra bankou a agentúrou Made by Vaculik bola pre nás veľkým potešením a vzrušujúcou skúsenosťou. Táto synergia priniesla úspešný a hladký priebeh projektu, v ktorom sme pracovali ako jeden súdržný tím.

Tatra banka si ako klient zaslúži veľkú pochvalu za svoj prístup k umelcom a podporu inovácií. Jej záujem o prepájanie technológií a umenia sa nám, tímu SORRYWECAN, veľmi páčil. Banka nám poskytla priestor na sebarealizáciu a možnosť prejaviť vlastný štýl, čo sme veľmi ocenili.

Agentúra MBV sa ukázala ako skvelý partner, ktorý nám vždy poskytol potrebnú podporu a priestor na realizáciu našich nápadov. Navzájom sme sa dopĺňali a naše myšlienkové pochody boli často prepojené, čo značne prispelo k úspechu celého projektu.

Máme pocit, že vďaka štvorročnej spolupráci s Tatra bankou sme sa naučili, ako táto spoločnosť myslí a čo očakáva. Vďaka tomu sme dokázali vytvoriť projekt, ktorý sa jej páčil, a zároveň sme zostali verní svojej vlastnej kreatívnej vízii.“

Ako je už pre Tatra banku typické, TV spot bol od začiatku navrhovaný ako audiovizuálne umelecké dielo. Ašpiratívne lokácie zo Slovenska aj zahraničia, medzinárodné herecké obsadenie plné neokukaných charakterov a prvotriedna postprodukcia, ktorú dopĺňa komponovaná hudba.

„Napriek tomu, že Tatra  má svoj nezameniteľný vizuálny štýl, veríme, že nové spolupráce, nové technológie, nové videnie sveta talentovaných ľudí posunulo aj celkový vizuálny zážitok. Z prípravy tejto kampane som plná vnemov a emócií, ale nad tým všetkým je pocit vďačnosti za ľudí, ktorí pracovali na jej príprave. Stretli sa ľudia, ktorí milujú, čo robia. Ďakujem, že sa ich energia, talent a nasadenie pretavili aj do vizuálnej podoby tejto kampane,“ dodala Milada Halová. 

Vizitka kampane

Klient: Tatra banka

CMO Tatra banka and Raiffeisen bank: Milada Halová

Head of Marketing Communication department Tatra banka: Alena Popovičová

Senior Brand manager: Dominika Gaburová

Senior Online manager: Filip Kuchar

Agentúra: MADE BY VACULIK

Creative director: Milan Bielik

Copywriter: Miňo Bielik, Andrej Hrivnák, Veronika Rybárová

Art director: Matej Klíč, Martin Schurdák

Graphic designer: Patrik Pavlis

Social media: Kika Kačániová

Senior Account manager: Blanka Stručka Blahová

Online Account manager: Peter Illáš

Strategy director: Alexandra Martináková

Digital Strategy Planner: Marek Krištof

Produkcia: SORRYWECAN

Postproduction company: SORRYWECAN

Director: Roland Wraník 

Art director: Peter Kašpar

D.O.P.: Marián Ontko

Executive producer: Eduard Bartek

Producer: Dominik Szombath

AD: Richard Kardhordo

Costume design: Zuzana Laučíková

Head of PROPS: Róbert Šebesta

Music: Peter Kašpar

Sound design: Peter Kašpar

Edit: Roland Wranik

Grade: Alex Gregory

Location scouting and managing: Location Bros

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 16:15