"Hudba je o slobode. O slobode vyjadriť sa. Sloboda je pre nás dôležitou hodnotou, veď celé portfólio našich paušálov sa tiež volá SLOBODA, a preto sme sa spolu s uvedením nového paušálu SLOBODA pre MLADÝCH rozhodli podporiť mladých hudobníkov, ktorí majú šancu zabojovať o 4 x 4 tisíc € na produkciu svojho videoklipu alebo vytvorenie hudobného diela", hovorí Roland Kyška, riaditeľ marketingu a komunikáciezo 4ky.
Komunikáciu realizuje dvorná reklamná agentúra MARK BBDO. Kampaň na nový produkt, ktorý je pre všetkých mladých od 6 do 26 rokov bude mať dve fázy. Prvú fázu kampane odštartujú 2 spoty, v ktorých účinkujú hudobníci The CurlySimon a Meowlau X Val. Spoty budú nasadené v televízii aj v online prostredí.
Kreatívny riaditeľ MARK BBDO, Boyo Dohnal o spolupráci s kapelami hovorí: "Sú to mladé talenty, ktoré boli tento rok nominované v prestížnej anketeRadio_HeadAwards, robia kvalitnú hudbu, preto sme ich klientovi odporučili pre spoluprácu. Aj týmto ich chceme podporiť, aby sa ich hudba dostala k širšiemu publiku.Mladí hudobnícipredstavia ako v ich podaní vyzerá slobodná tvorba, v spotoch zároveň odkomunikujeme nový paušál. Tretí spot bude komunikovať výzvu Grantového programu".Roland Kyška ho dopĺňa: "Keďže sme najmladší mobilný operátor, mladým rozumieme. V minulosti sme im priniesli paušály SLOBODA s neobmedzenými dátami. Teraz túto slobodu posunieme na iný level. Reálne dáme mladým slobodu vyjadriť sa. Slovom, obrazom, hudbou alebo názorom".
Vizitka kampane: SLOBODA pre MLADÝCH
Klient: Alexandra Kӧrmendy, 4ka
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Strategy Planner: MarianTimoracký
CreativeDirector: Boyo Dohnal
Copywriter: Matúš Švirloch, Zuzana Michalíková
Art Director: Boyo Dohnal
Account Manager: Kristína Halová
Režisér:Boyo Dohnal
Strih: Jakub Šťavina
Réžia klipu The CurlySimon: Peter Sedláčik
Réžia klipu Meowlau X Val: Andrej Kružliak