O týchto trendoch, ako aj rôznych zaujímavostiach a aktualitách z prostredia logistiky i spoločnosti Kuehne+Nagel Slovensko bude informovať PR agentúra Kharisma.
„Kuehne+Nagel Group je jedným z popredných hráčov vo svetovej logistike. Na Slovensku sme sa naše postavenie rozhodli podporiť okrem iného aj posilnením vnímania značky Kuehne+Nagel ako dôveryhodného, skúseného partnera so zmyslom pre udržateľné riešenia. Na komunikáciu s médiami sme si vybrali PR agentúru Kharisma, ktorá nás zaujala dlhoročnými skúsenosťami v práci pre B2B segment. Najdôležitejším faktorom v rozhodovaní však bol samotný pohľad agentúry. Jasné pochopenie značky Kuehne+Nagel a jej hodnoty je pre nás indikátorom, že voľba bola správna. Teším sa na vzájomnú spoluprácu,“ vyjadril sa Radoslav Miko, National Manager Kuehne+Nagel Slovensko.
Spolupráca medzi agentúrou Kharisma a novým klientom prebehla už v minulosti. „Pre slovenskú pobočku Kuehne+Nagel sme v minulosti organizovali stretnutie s novinármi pri príležitosti presídlenia firmy do nových priestorov. Sme veľmi radi, že teraz, o šesť rokov neskôr, môžeme nadviazať na túto situačnú spoluprácu a začať vytvárať dlhodobé zmysluplné prepájanie logistického giganta s odbornou i širokou verejnosťou. Napokon, práve logistiku a real estate máme v DNA našej agentúry. Naším cieľom bude predovšetkým približovať dôležité novinky zo sveta logistiky, tak v kontexte globálneho, ako aj slovenského trhu, a akcentovať význam a možnosti implementácie princípov udržateľnosti v tomto segmente,“ povedala na margo nového klienta Kristína Čambalová, zakladateľka a výkonná riaditeľka PR agentúry Kharisma.