StoryEditor

KNAUF má recept na zlepšenie susedských vzťahov. V novej kampani od Visibility

11.05.2023, 15:39
Autor:
redred

Kampaň je primárne digitálna, jej súčasťou je však aj rádiospot a menej tradičným médiom je aj obľúbený satirický účet ZOMRI.

Výhody suchej výstavby komunikuje spoločnosť KNAUF od svojho vstupu na slovenský trh, kam prišla ako prvá prišla aj so sadrokartónovou doskou. Avšak súčasné sadrokartónové dosky sú už niekde úplne inde ako pred 30 rokmi.

KNAUF Diamant je najvyšší level sadrokartónovej steny s mnohými benefitmi, a práve na jednom z nich - kvalitnej zvukovej izolácii, postavila agentúra Visibility svoj víťazný tendrový návrh KNAUF zlepšuje susedské vzťahy.

"Do tendra sme išli s tým, že Diamant chceme dlhodobo spojiť so silnou relevantnou témou, ktorá u zákazníkov rezonuje a myslím si, že tento cieľ sme jednoznačne splnili. Som rád, že už od začiatku sme v tomto mali s klientom rovnaký pohľad a že nám dôveroval a mal odvahu do toho ísť," uvádza Pavol Schejbal, Head of Creative Team z Visibility.

Prvotným insightom boli odkazy pre hlučných susedov v bytových domoch, ktoré ak niekto nevidel naživo, tak sa k nim dostal na ZOMRI. Keďže jedným z benefitov dosky Diamant je jej vysoká schopnosť akustickej izolácie, bolo rozhodnuté.

image

Knauf Kampan do Visibility.

“Celé nám to do seba pekne zapadlo, téma alebo problém, ktorý Diamant rieši, je všeobecne známy a má potenciál na rôznorodé komunikačné aktivity. Mnoho z nich realizujeme teraz, ale ďalšie už čakajú na svoju príležitosť,” dodáva senior copywriter a ideamaker Vlado Čabák.

Kampaň je primárne digitálna, jej súčasťou je však aj rádiospot a menej tradičným médiom je aj obľúbený satirický účet ZOMRI. Benefity, technické informácie a možnosti použitia nájdu všetci záujemcovia, či už z B2B alebo B2C skupiny na kampaňovej stránke www.diamantovastena.sk

Pre klienta bolo hlavnou výzvou zvýšenie povedomia o KNAUF Diamant a o suchej výstavbe ako o spôsobe, ktorý je v mnohých parametroch výkonnejší ako iné spôsoby výstavby.

“Naša doterajšia komunikácia bola skôr produktovo-technická, preto sme ju chceli rozšíriť aj o imidžový rozmer, ukázať benefity suchej výstavby, ktoré prináša koncovým užívateľom, teda zákazníkom našich zákazníkov, aby aj oni sami kládli väčší dôraz na materiály, ktoré použijú pri stavbe alebo rekonštrukcii svojich domovov. Visibility sa zadania náležite chopili, ako sa na profi agentúru patrí. Ich out-of-box-idea, pretavená do headlinu kampane “KNAUF zlepšuje susedské vzťahy”, nám zarezonovala už na prvé počutie. Oceňujeme promptné uchytenie kampane zo všetkých aspektov a výborný bonus bola profesionálna, no zároveň otvorená komunikácia z ich strany,” hodnotí spoluprácu sales manager KNAUFu Ivan Lendvay.

Knauf Kampan do Visibility.

Vizitka kampane:

Copywriter & Ideamaker: Vlado Čabák

Graphic Designer: Peter Bajnok, Viktor Hermanský

Strategy Planner: Ján Andrejko, Maroš Mokošák

Project Manager: Michal Horáček

Social Media Manager: Veronika Vranová

Social Media Team Leader: Nina Čepková

Performance Specialist: Adam Hoblík

Web Developer: Martin Rojko

Head of Creative Team: Pavol Schejbal

KNAUF: Ivan Lendvay, Marcela Makai, Michael Žiška 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 06:07