Aktualizovaný rad extra odolných a umývateľných keramických farieb bude uvedený na trh osvedčenou kampaňou. Reklamný spot pripravila rumunská agentúra Next Advertising a Primalex ňou bude divákov oslovovať od 2. mája do polovice júna tohto roka intenzívnou televíznou kampaňou na všetkých kanáloch JOJ Group.
Spot bude podporený aj komunikáciou na webovej stránke spoločnosti, POS materiáloch a sociálnych sieťach. Okrem toho bude kampaň zahŕňať online a printové médiá, pričom PR komunikáciu pre Primalex zabezpečuje agentúra 10/10 Communications.
Podľa slov Matúša Medveďa, marketingového manažéra značky Primalex na Slovensku v spoločnosti PPG Deco Slovakia, si diváci televízny spot obľúbili, pretože im pripomína ich vlastné zážitky.
„Spojili sme overený formát s novou informáciou. Voči škvrnám mimoriadne odolný náter Ceramic bol pôvodne dostupný v 23 odtieňoch. Odteraz je ho možné natónovať v až 20-tisíc odtieňoch a to je aj posolstvo tohtoročnej kampane,“ vysvetľuje Matúš Medveď.
A zároveň dopĺňa: „Výrobky Primalex spĺňajú požiadavky náročných profesionálnych majstrov, ale ľahko ich zvládnu aj tí, ktorí si chcú svoj domov skrášliť sami. Všetko potrebné na maľovanie a natieranie, ako aj odborné poradenstvo nájdu naši zákazníci vo všetkých predajniach DOM FARIEB, ako aj na webe www.domyfarieb.sk.
Názov kampane: Primalex Ceramic – extra odolný, ľahko čistiteľný
Klient: PPG DECO - PRIMALEX
Reklamná agentúra: Next Advertising
Mediálna agentúra: Mindshare Slovakia
Použité médiá: TV, PR komunikácia, Youtube, Facebook, POS materiály
Termín nasadenia: 1.5-18.6. - TV
Cieľová skupina: B2B, B2C
Produkcia televízneho spotu: zdroj rumunská agentúra Next Advertising, úprava do slovenčiny Mindshare
Réžia: Ragnar Jansson
Autor hudby: Ceaikovski/Orchestralis adaptation