Primalex na televíznych obrazovkách púta pozornosť vtipnou reklamou.
StoryEditor

Primalex vtipnou reklamou upriamuje pozornosť na širokú farebnú paletu náterov Ceramic

14.05.2023, 14:18
Autor:
redred

Primalex sa aj tento rok zameriava na prémiový rad Ceramic s vtipnou TV reklamou, ako aj PR komunikáciou v printových a online médiách. 

Aktualizovaný rad extra odolných a umývateľných keramických farieb bude uvedený na trh osvedčenou kampaňou. Reklamný spot pripravila rumunská agentúra Next Advertising a Primalex ňou bude divákov oslovovať od 2. mája do polovice júna tohto roka intenzívnou televíznou kampaňou na všetkých kanáloch JOJ Group.

Spot bude podporený aj komunikáciou na webovej stránke spoločnosti, POS materiáloch a sociálnych sieťach. Okrem toho bude kampaň zahŕňať online a printové médiá, pričom PR komunikáciu pre Primalex zabezpečuje agentúra 10/10 Communications.

image

Primalex sa v televíznej reklame vtipnou formou zameriava na prémiový rad Ceramic.

Podľa slov Matúša Medveďa, marketingového manažéra značky Primalex na Slovensku v spoločnosti PPG Deco Slovakia, si diváci televízny spot obľúbili, pretože im pripomína ich vlastné zážitky.

Spojili sme overený formát s novou informáciou. Voči škvrnám mimoriadne odolný  náter Ceramic bol pôvodne dostupný v 23 odtieňoch. Odteraz je ho možné natónovať v až 20-tisíc odtieňoch a to je aj posolstvo tohtoročnej kampane,“ vysvetľuje Matúš Medveď.

A zároveň dopĺňa: „Výrobky Primalex spĺňajú požiadavky náročných profesionálnych majstrov, ale ľahko ich zvládnu aj tí, ktorí si chcú svoj domov skrášliť sami. Všetko potrebné na maľovanie a natieranie, ako aj odborné poradenstvo nájdu naši zákazníci vo všetkých predajniach DOM FARIEB, ako aj na webe www.domyfarieb.sk.

Názov kampane: Primalex Ceramic – extra odolný, ľahko čistiteľný

Klient: PPG DECO - PRIMALEX

Reklamná agentúra: Next Advertising

Mediálna agentúra: Mindshare Slovakia

Použité médiá: TV, PR komunikácia, Youtube, Facebook, POS materiály

Termín nasadenia: 1.5-18.6. - TV

Cieľová skupina: B2B, B2C

Produkcia televízneho spotu: zdroj rumunská agentúra Next Advertising, úprava do slovenčiny Mindshare

Réžia: Ragnar Jansson

Autor hudby: Ceaikovski/Orchestralis adaptation

01 - Modified: 2024-05-06 13:54:20 - Feat.: - Title: Primalex prichádza s novými reklamnými spotmi. Plyšového macka vystriedal muž z budúcnosti 02 - Modified: 2022-05-03 08:27:09 - Feat.: - Title: Primalex štartuje novú kampaň. Pokračuje v koncepte, ktorý bol vlani pozitívne prijatý divákmi 03 - Modified: 2021-04-30 08:12:41 - Feat.: - Title: Primalex vymenil majstrov za rodiny. V novom reklamnom spote stavil na dobre známe pocity 04 - Modified: 2019-04-08 11:24:36 - Feat.: - Title: Primalex má novú kampaň. Drevo chráni ako vojsko 05 - Modified: 2017-05-12 08:43:36 - Feat.: - Title: Značka Primalex má nový spot. Od Zaraguzy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2024 18:49