Foodpanda zmenila svoj názov na Foodora a prichádza aj s novou kampaňou “Pretože Chcem.”
StoryEditor

Foodora spustila v Európe kampaň “Pretože Chcem”

23.05.2023, 13:58
Autor:
redred

Kampaň vyzýva ľudí aby sa oslobodili od spoločenských konvencií a objednali si čokoľvek chcú a kedykoľvek chcú.

Spoločnosť foodora, ktorá je súčasťou Delivery Hero a zaoberá sa donáškou jedla, spustila svoju prvú rozsiahlu kampaň s názvom “Pretože Chcem.” Kampaň bola pripravená v spolupráci s nezávislou agentúrou GUT Amsterdam.

Zdôrazňuje slobodu a vyzýva ľudí, aby sa oslobodili od spoločenských konvencií a objednali si jedlo z donášky "pretože chcú". Ide o štartovaciu kampaň pre značku foodora, ktorá sa na slovenskom trhu pred mesiacom rebrandovala z bývalej foodpandy.

image

Foodora v novej kampani vyzýva ľudí, aby si objednali čokoľvek a kedykoľvek chcú.

"Pokiaľ ide o donášku jedla, ľudia majú mnohokrát tendenciu priveľa premýšľať. Dokonca rozmýšľajú nad dôvodmi, aby si objednávku jedla ospravedlnili," povedal Federico Vázquez, CMO Europe spoločnosti Delivery Hero.

"V našej novej kampani chceme, aby si spotrebitelia osvojili myšlienku, že si môžu objednať čokoľvek chcú a kedykoľvek chcú, jednoducho preto, že môžu. Túto kampaň sme s nadšením spustili s naším novým partnerom GUT Amsterdam, keďže myšlienku slobody vnímame veľmi podobne. Chceme odstrániť pocit viny a prílišného zdôvodňovania objednávok pri donáške jedla. Toto je prvá z mnohých kampaní, ktoré nás čakajú, a tešíme sa, že sme so spoločnosťou GUT začali našu ďalšiu kapitolu."

image

Foodora s novou kampaňou “Pretože Chcem.”

Kampaň "Pretože Chcem" je súčasťou väčšej rebrandingovej kampane, ktorá bola spustená v máji, pričom štyri z aktuálnych ôsmich krajín, ktoré sa zmenili na foodoru, sú už v severských krajinách etablovanou a obľúbenou značkou.

"Sme nesmierne vďační, že sme mohli vytvoriť tak zábavnú a kreatívnu kampaň, a je naozaj výnimočné, že to bolo s takým odvážnym partnerom, akým je foodora. Táto kampaň vznikla na základe silného insightu: Celý náš život nám mocní ľudia zadávali príkazy po ktorých nasledovalo: Pretože som to povedal. Chceli sme preto posunúť myslenie ľudí od tejto zastaranej mentality. Namiesto toho, aby niečo robili, pretože im to niekto prikázal, to urobia jednoducho preto, že to chcú a môžu to urobiť," dopĺňa Natalia Forster, výkonná riaditeľka spoločnosti GUT Amsterdam.

Kampaň je viditeľná v digitálnych médiách, televízii, v rámci influencerských spoluprác a taktiež v outdoore. Momentálne prebieha v ôsmich krajinách, v ktorých je foodora prítomná v Európe: Rakúsko, Česká republika, Maďarsko, Dánsko, Fínsko, Nórsko, Slovensko a Švédsko.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 12:15