Nová Generácia Zem.
StoryEditor

Nastupuje nová Generácia Zem. ČSOB v novej kampani oceňuje zodpovednosť mladých

26.05.2023, 09:54
Autor:
redred

Koncept kampane vytvorila agentúra MUW Saatchi & Saatchi a o produkciu spotu sa postaral Playground13.

Hlavnou témou tohtoročnej kampane na študentský FUN účet je opäť spoločensky zodpovedné správanie. Cieľovou skupinou sú už tradične mladí, ktorých často poznáme aj pod pomenovaním Generácia Z. Táto generácia vo veľkom využíva digitálne technológie, a pôsobí tak v očiach mnohých ako tá, ktorú okolitý svet absolútne nezaujíma. Práve nová kampaň FUN účtu má zmeniť pohľad na povrchné vnímanie tejto generácie.

Hero spot je akýsi manifest Generácie Z, ktorá si vďaka svojmu zodpovednému zmýšľaniu a správaniu môže pokojne hovoriť Generácia Zem. Hlavná hrdinka nás počas svoje výpovede presviedča, že im ekologické témy a zodpovedné správanie určite nie sú ľahostajné. Nepriamo tak apeluje na svojich rovesníkov, aby sa v tom našli aj oni.

Koncept vytvorila agentúra MUW Saatchi & Saatchi, o produkciu spotu sa postaral Playground13 pod režisérskou taktovkou Pepeho Ehrenbergera.

„Očakávali sme top prevedenie nášho nápadu a Pepe to vzal doslova – tak sme spot natočili rovno na streche. Teším sa, že na výsledku nie je vidieť, že Gen Z stála len pred kamerou a nie za ňou,“ vysvetľuje Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.

Okrem online videa je súčasťou kampane aj kľúčový vizuál a množstvo ďalších doplnkových aktivít v online priestore.

„Už naša predošlá kampaň pre mladých ‚Nemíňaj litre na fast fashion‘ bola veľmi výrazná, provokatívna a s výbornými výsledkami ako v podobe obchodných cieľov, tak aj získaných ocenení za kreativitu. Teší nás, že náš tím z MUW Saatchi & Saatchi sa nebál ísť opäť o niečo ďalej a priniesol nápad na Generáciu Zem, ktorá vzdáva mladým hold za ich zodpovedný prístup,“ dodala Anna Jamborová, manažérka oddelenia komunikácie ČSOB.

 

Vizitka kampane Fun účet

Klient: ČSOB (Jana Vidrová, Barbora Cziborová)

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Jakub Kuvik

Art Director: Peter Danada, Roman Švajka

Copywriter: Juraj Chmel, Jaroslav Vígh, Ivana Viteková, Adriana Krutá

Stratég: Kamil Charvát

Account Director: Hanka Krupová

Produkcia: Playground13

Réžia: Pepe Ehrenberger

Kamera: Igor Smitka

Postprodukcia: Blue Faces

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 19:07