Značka Techsavers z Banskej Bystrice je na trhu síce len tri roky, no jej zakladatelia sa renovácii výpočtovej techniky venujú už viac ako 20 rokov. To, že ide stále o veľký trend súčasnosti potvrdzuje fakt, že ročne dajú do obehu viac ako 40-tisíc kusov výpočtovej techniky.
Svoje líderské postavenie na trhu by chcela odzrkadliť aj v komunikácií, a tak spojila sily s kreatívnou agentúrou Vizua, ktorá pripravila aktuálnu kampaň, v ktorej predstavila Prvé renovačné centrum výpočtovej techniky na Slovensku.
Okrem toho značka prešla zmenou vizuálnej identity na čele s novým logom. Nosným komunikačným aspektom bude budovanie dôvery a poukázanie na kvalitu renovovaných notebookov a počítačov.
“Po troch rokoch ako značka Techsavers vstúpila na trh sme cítili, že potrebujeme do našej komunikácie priniesť čerstvý vietor. Agentúra Vizua prišla s kreatívnym konceptom, ktorý odprezentuje naše líderské postavenie na trhu a zároveň najmodernejšie renovačné centrum výpočtovej techniky na Slovensku, vysvetľuje CEO Techsavers Jaroslav Žerebák
“Veľmi nás teší, že sme si získali dôveru klienta a zastrešíme komunikáciu nielen na Slovensku, ale na ďalších 4 trhoch. Je to pre nás zároveň aj veľká výzva, na ktorú sa veľmi tešíme,” dopĺňa Managing Director Vizua, Lukáš Medveď