Značka cyklistického oblečenia Isadore plánovala sponzorovať začínajúci elitný tím, ktorý mal najvyššie ambície v pro-cyklistike. Pri tejto príležitosti mal vzniknúť prvý dres zo 100 percent recyklovaných materiálov pre profesionálov. Plány naberali reálne kontúry, dokonca prebehol aj merianie jazdcov a jazdkýň, ktoré mali za tím jazdiť.
Tieto plány sa však nenaplnili, skôr naopak..
Pozadie tejto situácie smeruje k manažmentu okolo tímu. Situáciu komentovali aj viaceré zahraničné médiá. "Tím v totálnom kolapse" napísal Cyclingnews, "Fiasko" informoval L‘Équipe, "Elitné klamstvá o tímovom projekte" pridali Cyclingnews. Celý projekt vykreslil Le Télégramme jedným slovom „Telenovela“.
Keďže Isadore mal navrhnutý jedinečný dres a vyvinuté know-how a technológiu, ktorá spĺňala náročné technické kritériá profesionálnej cyklistiky, značka sa rozhodla dres sprístupniť bežným jazdcom.
“Juraj Pobjecký, náš Head of Strategy, raz povedal, že ak vám dá život citróny, spravte pomarančový džús. Jednoducho sme sa pokúsili túto negatívnu skúsenosť otočiť na niečo pozitívne, lebo predsa len, ak nejde o život, ide o..” dopĺňa Martin Velits, co-founder a Head of Product.
"Mal to byť prvý 100 percentne recyklovaný dres vytvorený pre profesionálny tím. Ale tie najlepšie plány sa niekedy kolabujú. A on nedostal šancu naplniť svoj osud. Teraz je pripravený pre vás." sa spomína v kampani Team Collapse Jersey.
Okrem toho je táto technológia dostupná aj prostredníctvom programu Isadore Custom Program, takže kluby a partie jazdcov na akejkoľvek úrovni môžu vytvárať dresy profesionálnej úrovne s vlastným dizajnom alebo s pomocou dizajnérov spoločnosti Isadore.
Vizitka kampane:
Idea: Juraj Pobjecký
Design a Art Direction: Michal Hazior
Fotoprodukcia a 3D: Matúš Bence
Head of Brand: Boris Štefánik