Politické strany sa snažia vybudovať si čo najlepšiu pozíciu pred parlamentnými voľbami. Volebná kampaň je v plnom prúde, Slovensko je oblepené bilboardmi, z online priestoru sa nám prihovárajú politici z celého spektra. Už teraz je jasné, že podstatná časť kampane sa odohrá na sociálnych sieťach. Pozrime sa na to, ako ju uchopili jednotlivé strany. Dnes si rozoberieme nosiče, posolstvá a spôsob kampaňovania strany Hlas.
Najviditeľnejšou časťou kampane Hlasu sú červené bilboardy. Už v polovici júna bolo jasné, že hlavnou osobnosťou, cez ktorú bude strana komunikovať svoje posolstvá bude Peter Pellegrini. Heslá vychádzajú z doterajšieho motívu kampane „Petícia za zmenu“.
„Kampaň začala celkom skoro, už dlhé mesiace beží bilboardová kampaň, čo naznačuje, že konečný súčet pre všetkých, bude celkom vysoký. Strany sa pripomínajú a snažia sa nastoliť témy, o ktorých by radi hovorili. Zatiaľ sa však neobjavilo nič prekvapivé či originálne,“ hodnotí expert na politický marketing Masarykovej univerzity v Brne ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.