Víťazstvom v tendri sa stala Zaraguza reklamnou agentúrou, ktorá zastrešila launchovaciu kampaň pre osviežujúcu novinku od tradičnej slovenskej značky Budiš.
Zákazníci si tak okrem obľúbených minerálnych vôd v PET fľašiach môžu po novom vychutnať nové osviežujúce limonády s vysokým podielom ovocnej šťavy v 0,33 l plechovkách, a to hneď v dvoch božských príchutiach – citrón a pomaranč.
,,Uvedenie produktu na trh je vždy veľká vec, o to väčšia, keď na trh uvádza nový produkt legendárna značka, akou je Budiš. Nesmierne nás teší, že si v Budiši vybrali práve Zaraguzu,” hovorí Ondrej Kořínek, creativedirectorZaraguzy.Hlavným motívom novej kampane od Zaraguzy je Budiš gesto, ktorým si ľudia privolávajú to pravé osvieženie do letných horúcich dní. Stačí jedno Budiš gesto a z nudy sa stáva skutočná zábava plná farieb a šťavy.
Spot je doplnený šťavnatým remixom notoricky známej piesne Angelina od skupiny Louis Prima &KeelySmith, ktorú značka Budiš použila vo svojej, dnes už kultovej, reklame s rýchlochodcom.
Online spot sa nakrúcal v DYC Marína Čunovo pod vedením slovenského režiséra Juraja Mráza. Produkčne zastrešila výrobu slovenská produkcia Endrius.
Zaraguza zastrešila okrem kreatívneho konceptu aj komunikáciu pre online, social, POS pre kanály Retail a Horeca a branding autobusu.
Vizitka kampane:
Klient: Budiš
Agentúra: Zaraguza
CreativeDirector: Ondrej Kořínek
UniteCreativeDirector: Martin Ondrušek
Head of Strategy: Patrícia Reichlová
Art Direction: Andrej Nemček
Graphic design: Oliver Boďo, Richard Novák
Copywriting: Karin Hornáčková
Account Management: Vanda Molnárová, Simona Setnická
DigitalIdeamakerLead: Martin Rajec
Socialmedia: Martin Rajec, Branislav Dekrét, Dominika Turcerová
Média: Barbara Lachová, Jozef Lukáč
Produkcia:Endrius
Režisér: Juraj Mráz