Cieľom kampane je ľuďom priblížiť unikátnu poradenskú službu Simplea. V prvej fáze počas let bude prebiehať v televízii a v online priestore, na jeseň aj na billboardoch.
Finančná skupina Simplea je už dva roky významným hráčom na poli finančného poradenstva, a tak nastal čas ešte viac priblížiť značku skupiny Simplea a jej jedinečnú poradenskú službu verejnosti.
„Veríme, že si každý zaslúži rozumieť svojim financiám. Aj v neistých časoch chceme dať ľuďom istotu, že im s financiami poradíme dobre, a že sa na naše služby, procesy a systémy môžu spoľahnúť,“ povedal Tibor Boťánek, generálny riaditeľ finančnej skupiny Simplea. Zároveň dodal, že finanční konzultanti Simplea pripravujú klientom finančný plán na mieru podľa ich aktuálnych i budúcich životných plánov a vyberajú pre nich vždy tie najlepšie produkty.
Kreatívny koncept kampane pochádza z dielne agentúry daren & curtis. „Hlavný motív, teda lusknutie prstami má evokovať fakt, že vyznať sa vo svojich financiách je s podporou finančného konzultanta Simplea jednoduché ako lusk,“ vysvetlil Robert Chmelař, marketingový riaditeľ českej finančnej skupiny Partners, ktorá je materskou spoločnosťou Simplea a lídrom v oblasti financií na českom trhu. V duchu jednoduchosti je navrhnutý aj vizuálny štýl, ktorý kladie dôraz najmä na logo a charakteristickú tyrkysovú farbu spoločnosti.
Cieľom kampane je predovšetkým zvýšiť povedomie o značke Simplea a predstaviť verejnosti jej jedinečné finančné služby prostredníctvom televízneho spotu, online bannerovej kampane a série vzdelávacích videí na sociálnych sieťach. Neoddeliteľnou súčasťou kampane je aj PR, respektíve obsahová komunikácia zameraná na vzdelávanie a skutočné príbehy klientov.
Sponzorský odkaz bude v televízii vysielaný počas celého júla na staniciach skupiny Markíza (70 percent na Markíze a po 10 percent na Krimi, Dajto a Doma) z toho až 60 percent v hlavnom vysielacom čase. Júlovú vlnu uvidí aspoň raz 54 percent cieľovej skupiny, trikrát a viac ju uvidí 35 percent z nej.
S podobnou intenzitou sa Simplea do televízie vráti opäť v septembri, kedy pribudnú aj billboardy s rovnakým posolstvom. Na jeseň by tak mal značku Simplea poznať každý. Online kampaň bude prebiehať nepretržite až do konca roka všade od vyhľadávania až po sociálne siete Facebook, Instagram a LinkedIn.
Kreatívny koncept pracuje so špecifikom daného umiestnenia. Napríklad YouTube reklama využíva fakt, že pri jej zobrazení každý sleduje pravý dolný roh a počíta sekundy, kedy bude môcť reklamu preskočiť. Preto je hlavné posolstvo umiestnené práve tam.
Kampaň je rozšírená o motív s názvom "Mať vlastnú finančnú pobočku je takto jednoduché", ktorý predstaví osvedčený biznisový model spoločnosti Simplea.
„Skupina Simplea prináša ľuďom, ktorí chcú rozbehnúť vlastné podnikanie, overený franšízový koncept finančných pobočiek. V priebehu posledných 10 rokov sa osvedčil v Českej republike, kde už úspešne funguje 150 pobočiek ponúkajúcich ľuďom desiatky finančných produktov aj v menších mestách. Tento koncept teraz rozvíjame aj na Slovensku, kde do konca roka plánujeme otvoriť 30 pobočiek Simplea Point,“ vysvetlil Tibor Boťánek.
Podobne ako v prípade kampane zameranej na klientov, aj túto časť kampane bude okrem billboardov tvoriť bannerová reklama v online priestore. Zároveň ju podporia vzdelávacie videá a články s príbehmi úspešných majiteľov pobočiek. Marketingová kampaň bude prebiehať do konca roka.
Vizitka kampane - Mať svoje financie pod kontrolou je takto jednoduché
Klient: SIMPLEA FINANCIAL SERVICES, s. r. o., Robert Chmelař
Agentúra: daren & curtis
Creative Director: Michal Salva
Digital Strategy Teamleader: Veronika Liďáková
Digital Marketing Specialist: Martina Doričová
Copywriter: Katarína Zacherová
Account Director: Adama Meszároš
Account Manager: Daniel Szitkey
Social Media Manager: Timea Slováková
Graphic Designer: Michal Salva, Marek Šugra
Video Maker: Daniel Gavalier, Lubica Mikušová