StoryEditor

Mnohé e-shopy museli pristúpiť k zmene mindsetu a takisto sa naučiť plánovať pokles

31.07.2023, 11:52
Autor:
michmich

Slovenská e-commerce má za sebou turbulentné obdobie a dva roky po sebe e-shopy zaznemanali prepad. V akej kondičke teda e-commerce aktuálne je? Odpoveď sme zisťovali u výkonného riaditeľa Heureka.sk a Heureka.cz Jana Mayera.

Ako by ste popísali aktuálny stav v e-commerce?

Keďže e-commerce bola predvlani prvýkrát v mínuse, verili sme, že v roku 2022 sa dostaneme aspoň na nulu. Avšak minulý rok v kontexte nových udalostí, ako začiatok vojny na Ukrajine, došlo bohužiaľ znovu k poklesu. Uplynulý rok skončila e-commerce teda znovu v strate, a to mínus 13 percent. V prvom kvartáli roka 2023 bol pokles 12-percentný, v druhom už len 5 percent, no posledné dva mesiace sme zaznamenali rast.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:41