Stretli ste sa aj s ostatnými zástupcami oficiálnych reprezentantov festivalu?
Áno, na Cannes Lions je každý rok stretnutie reprezentantov, kde máme možnosť komunikovať s organizátormi festivalu. Vymieňame si aj skúsenosti s inými krajinami, každý má svoj model práce s Young Lions aj s propagáciou festivalu. Som rád, že na Slovensku sa nám darí spolu s partnermi otvárať všetky kategórie a poslať do Cannes veľa tímov. Som presvedčený, že toto je jeden z krokov, ako prilákať či udržať mladých šikovných kreatívnych ľudí v reklame.
Premiérovo ste otvorili takzvaný slovenský dom. Bol to dobrý nápad?
Objednali sme dom, kde bývala celá slovenská výprava, teda zástupcovia Klubu reklamných agentúr, Art Directors clubu aj všetci Young Lions. Vďaka tomu sa nám podarilo intenzívnejšie nasávať atmosféru súťaže Young Lions, sledovali sme, ako mladí pracujú, ako si pomáhajú, požičiavajú techniku a youngovia mali možnosť konzultovať aj so seniormi.
Cannes je skvelé v tom, že ľudia, ktorí majú vášeň pre reklamu, komunikáciu a marketing, sa tu môžu stretnúť a vymieňať si postrehy a skúsenosti.
Do hlavnej súťaže Cannes Lions prihlasovali svoje práce opäť aj slovenské agentúry. Bolo cítiť sklamanie, že neprišiel žiaden shortlist?
Agentúry, predpokladám, že cítili sklamanie. Veď ak niečo prihlásite, tak tomu aj veríte. Práce, ktoré boli prihlásené, mali aj v porovnaní so svetovou konkurenciou vysokú úroveň. V Cannes totiž nevidíte nič vyslovene slabé. Naše agentúry aj klien...
Zostáva vám 85% na dočítanie.