Arnold Schwarzenegger je novou tvárou značky PARKSIDE. So sloganom "Máš na to!" motivuje domácich majstrov a majsterky v televízii a na sociálnych sieťach, keď sa v reklame PARKSIDE delí o svoje tajomstvo úspechu. Diváci si pripomenú legendárne momenty jeho kariéry, ktoré sa tentokrát odohrávajú vo svete domácich majstrov PARKSIDE.
Arnold Schwarzenegger v novej kampani má za úlohu inšpirovať ľudí, aby vzali veci do vlastných rúk a sprevádza ich na ceste k úspechu. Súčasťou kampane je aj dávka humoru a sebairónie.
"Značka PARKSIDE má za sebou dlhoročný vývoj, pričom dokázala nadchnúť už mnohých zákazníkov svojou vysokou kvalitou a spoľahlivosťou, bezkonkurenčným pomerom ceny a výkonu, širokým sortimentom a atraktívnym dizajnom. S Arnoldom Schwarzeneggerom sa nám podarilo získať niekoho, kto stelesňuje mnohé naše hodnoty. PARKSIDE je spôsobom, ako si s výzvami v domácnosti či na záhrade poradíte sami. Chceme dať ľuďom istotu, že to dokážu. Arnold Schwarzenegger je autentický, odhodlaný a praktický človek, ktorý veci doťahuje až do konca. Sme hrdí, že je teraz súčasťou tímu PARKSIDE," vysvetľuje riaditeľ nákupu spoločnosti Lidl International Christoph Pohl
Značka PARKSIDE je určená najmä tým, ktorí radi opravujú, stavajú a záhradkárčia - jednoducho si vedia vyhrnúť rukávy. Sortiment náradia, záhradnej techniky a príslušenstva je na Slovensku dostupný v sieťach predajní Lidl a Kaufland.
Arnoldovi Schwarzeneggerovi nie je náradie cudzie. Kedysi pracoval ako murár a rád tvorí. Aj preto je táto spolupráca pre herca všestranne úspešná a sám zdôrazňuje: "Máš na to! To je presne môj postoj. Človek si musí veriť, preto som PARKSIDER."