Kampaň poisťovne Dôvera
StoryEditor

Dôvera v novom spote láka poistencov na bezplatnú dopravu do nemocnice

13.09.2023, 16:08
Autor:
redred

Mesiac september patrí v mediálnom priestore kampaniam zdravotných poisťovní. 

Do 30. septembra majú ľudia možnosť zmeniť poisťovňu. Všetky tri prišli s novými reklamnými kampaňami. Aktuálnu kampaň pre Dôveru vrátane televízneho spotu pripravila agentúra MW Promotion, ktorá uspela v letnom tendri. Jej koncept televízneho spotu bol v testovaní vybraný ako najlepší.

Dlhodobé výskumy ukazujú, že o zmene zdravotnej poisťovne rozhodujú predovšetkým benefity, ktoré nad rámec zdravotného poistenia poskytujú jednotlivé poisťovne. Preto Dôvera prišla tento rok s novým a jedinečným benefitom. Svojim poistencom ponúka bezplatnú dopravu na hospitalizáciu do Nemocnice Bory a aj domov. Zadarmo.

„Benefit dopravy zadarmo na hospitalizáciu do Borov je absolútne unikátny. Je však úplne nový, ľudia sa s niečím podobným doteraz nestretli. Aby bol tento inovatívny benefit správne pochopený, museli sme ho v televíznom spote zrozumiteľne odkomunikovať. Príbehom spotu je teda samotný benefit – doprava na hospitalizáciu do Borov a aj domov. Hlavnou postavou je sanitkár, ktorý divákovi jednoducho a jazykom cieľovej skupiny benefit opisuje. Kľúčové pre nás bolo zachovať autenticitu a uľahčiť tak prijatie a porozumenie u cieľovej skupiny. V televíznom spote nenájdete žiadne inotaje, nedopovedané myšlienky alebo nekonkrétne univerzálne emócie. Preto ľudia tento nový benefit veľmi dobre pochopili,“ povedala ku kampani Beata Hudecová, kreatívna riaditeľka agentúry MW Promotion.

Prvé reakcie verejnosti boli vynikajúce. Vďaka kampani verejnosť nový benefit bez problémov pochopila a následne ocenila. Kampaň prebieha v televízii, printe a on-line priestore. Motív kampane môžeme vidieť aj v čakárňach u lekára či v kinách. Súčasťou TV spotu je aj legendárna skladba Mira Žbirku „22 dní“.  

Okrem prebiehajúcej kampane agentúra MW Promotion už tretí rok pripravuje a kompletne realizuje online projekt Záhady Slovenska. Jeho cieľom je podporiť znalosť pobočkovej siete poisťovne Dôvera prostredníctvom netradičných turistických miest naprieč celým Slovenskom.

 

Vizitka kampane:

Creative director: Beata Hudecová

Copywriter: Beata Hudecová

Strategy director: Martin Marko

Account manager: Mira Čechová

Digital: Patrik Serbin

Režisér: Max Turek

Produkcia: Revers

Autor hudby: Miroslav Žbirka

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 15:42