Hlavným motívom je pomoc spoľahlivého partnera pri predaji alebo kúpe nehnuteľnosti. Vďaka spoľahlivému partnerovi sa aj tak významná životná udalosť, akou je predaj či kúpa nehnuteľnosti, obíde bez chýb či nesprávnych rozhodnutí.
Kampaň vznikla v spolupráci s agentúrou New School Communications a produkčnou agentúrou endrius. Cieľom kampane je uistiť diváka, že pri predaji nehnuteľnosti nie je na všetko sám a zároveň, že správne vyplnený inzerát predáva. Silnou oporou pri predaji je portál Nehnuteľnosti.sk, ktorý mesačne obslúži viac ako 650 000 používateľov a disponuje ponukou viac ako 80-tisíc nehnuteľností.
Kreatíva pracuje so životnou situáciou dvoch mladých ľudí, ktorí sa snažia predať byt po babke. Vzhľadom na nedostatok skúseností sa dostávajú do vtipných situácií. Divák sa vie vžiť do postáv a spomenúť si, že v mladosti urobil viacero chýb, či nesprávnych rozhodnutí. Do veselého príbehu pohodového predaja nehnuteľnosti vstupuje frustrácia, ktorá je spôsobená nezdarným predajom bytu. Celú situáciu prichádza upokojiť Vlado Voštinár, ktorého diváci vnímajú v spojitosti s realitnými témami. Následne ich nasmeruje na spoľahlivého partnera pri predaji – Nehnuteľnosti.sk.
Lukáš Hladík, Head of Marketing Nehnuteľnosti.sk: „Väčšina z nás kupuje alebo predáva nehnuteľnosť len párkrát za život. Je to pritom tá najväčšia investícia, akú robíme. Preto je dôležité minimalizovať chyby, aby sme urobili správne rozhodnutia. Vďaka pomoci od spoľahlivého partnera, akým je portál Nehnuteľnosti.sk, však ide všetko jednoduchšie.“
Andrej Solár, endrius: „Máme veľkú radosť, že si agentúra a klient vybrali práve endrius pre realizáciu tohto projektu. Výber vhodného režiséra spolu s vytvorením kompaktného tímu na našu malú lokáciu boli kľúčové úlohy. Všetky fázy produkcie prebehli na výbornú a tešíme sa z vydareného výsledku.“
Teodor Kuhn, režisér: „Výhodou bola pre mňa možnosť pripraviť vlastný scenár a dôsledne napĺňať svoju predstavu. Tvorivá sloboda a dôvera, ktorú mi klient prejavil, znamenali, že pre mňa šlo o srdcový projekt, nie bežnú zákazku.”
Produkcia: endrius
Réžia: Teodor Kuhn
DOP: Oliver Záhlava
Kreatíva: New School Communications