„September, resp. jeseň je po januári druhým najsilnejším obdobím, keď sa ľudia vo zvýšenej miere venujú svojej kondícii a zdraviu. Jesennú kampaň pripravujeme každoročne, teraz sme zvolili odľahčenú tematiku volieb, ktoré rezonujú v celej spoločnosti. Tak ako pri voľbách do NR SR zodpovedne rozhodujeme o svojej budúcnosti, rovnako aj v otázke zdravia je zodpovednosť iba na našej voľbe – vhodného cvičenia, stravy, životného štýlu... My v Planeat chceme kampaňou upozorniť odľahčenou (komiksovou) formou na možnosť,zvoliť‘ si zdravie. Radi našim klientom s touto voľbou pomôžeme,“ hovorí Michal Páleník a dodáva: „Veríme, že inovatívnou kampaňou oslovíme ľudí, ktorí majú zmysel pre humor a radi sa dozvedia, ako si môžu zvoliť zdravie a dať ho na prvé miesta vo svojich prioritách.“
Čo kampaň promuje?
Planeat chce cez budovanie a podporu sebavedomia ukázaťľuďom neobmedzené možnosti, ktoré zdravé a racionálne stravovanie ponúka. Zároveň poukazuje, ako päť základných oblastí well-beingu (strava, pohyb, spánok, mentálna hygiena a pitný režim) vytvára zdravý životný štýl a kvalitnejší život.
Ašpiratívne bude vytvárať komunitnú sféruľudí (stúpenci), ktorí budujú svoje sebavedomie a žijú bez obmedzení.Jednotlivé kampane majú za cieľ primárne generovať leady a zároveň budovať povedomie o značke.
Čo je obsahom kampane?
Trh je pomerne predimenzovaný, všetko je bombastické, každý má zaručené tipy na rýchlevýsledky a zároveň všetci komunikujú rovnakým spôsobom.
Vzhľadom na načasovanie jesennej kampane sa rozhodli využiť existujúci volebný flow ako „vehicle“ kampane. Jemnou recesiou poukazujú na dôležitosť redukcie hmotnosti a zníženia telesného tuku.
Michal Pálenik sa v koncepte reklamy stáva predsedom strany = stravy ako ústredný hrdina. Pracujeme s výraznými ideovými „highlights“, ktoré odrážajú kľúčové problémy spojené s témou chudnutia, ako sú napríklad jednotvárne jedálničky, démonizovanie sacharidov, cyklenie sa v kolotoči diét, jojo efekt pri chudnutí, či neodbornosť s vplyvom na zdravie a fungujuci metabolizmus.
Od kampane očakávajú posilnenie povedomia o značke Planeat a vytváranie komunity. Ide o jedinečnú príležitosť, ako kreatívne a efektívne využiť obdobie prípravy na voľby a odlíšiť sa výraznou komunikáciou s prvkami satiry v mediálnom priestore.
Kampaň bude publikované hlavne cez youtube a sociálne siete. Na kreatíve novej kampane pracoval interný tím Planeat v spolupráci s BizBuilders, konzultačnou spoločnosťou v oblasti biznisového a marketingového poradenstva.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Strana utiahnutých opaskov
Termín kampane: 13. september – december 2023
Hlavný claim kampane: Voľte stranu utiahnutých opaskov!
Link na mikrostránku kampane: https://stranautiahnutychopaskov.sk