StoryEditor

Voľte Stranu utiahnutých opaskov! Hlási zdravá kampaň inšpirovaná aktuálnou témou

19.09.2023, 14:23
Autor:
redred

Planeat, spoločnosť experta na výživu Michala Páleníka, spustila novú marketingovú kampaň, ktorú potiahne až do decembra.

„September, resp. jeseň je po januári druhým najsilnejším obdobím, keď sa ľudia vo zvýšenej miere venujú svojej kondícii a zdraviu. Jesennú kampaň pripravujeme každoročne, teraz sme zvolili odľahčenú tematiku volieb, ktoré rezonujú v celej spoločnosti. Tak ako pri voľbách do NR SR zodpovedne rozhodujeme o svojej budúcnosti, rovnako aj v otázke zdravia je zodpovednosť iba na našej voľbe – vhodného cvičenia, stravy, životného štýlu... My v Planeat chceme kampaňou upozorniť odľahčenou (komiksovou) formou na možnosť,zvoliť‘ si zdravie. Radi našim klientom s touto voľbou pomôžeme,“ hovorí Michal Páleník a dodáva: „Veríme, že inovatívnou kampaňou oslovíme ľudí, ktorí majú zmysel pre humor a radi sa dozvedia, ako si môžu zvoliť zdravie a dať ho na prvé miesta vo svojich prioritách.“ 

Čo kampaň promuje?

Planeat chce cez budovanie a podporu sebavedomia ukázaťľuďom neobmedzené možnosti, ktoré zdravé a racionálne stravovanie ponúka. Zároveň poukazuje, ako päť základných oblastí well-beingu (strava, pohyb, spánok, mentálna hygiena a pitný režim) vytvára zdravý životný štýl a kvalitnejší život.

image

Kampaň voľte stranu utiahnutých opaskov

Ašpiratívne bude vytvárať komunitnú sféruľudí (stúpenci), ktorí budujú svoje sebavedomie a žijú bez obmedzení.

Jednotlivé kampane majú za cieľ primárne generovať leady a zároveň budovať povedomie o značke.

Čo je obsahom kampane?

Trh je pomerne predimenzovaný, všetko je bombastické, každý má zaručené tipy na rýchlevýsledky a zároveň všetci komunikujú rovnakým spôsobom.

Vzhľadom na načasovanie jesennej kampane sa rozhodli využiť existujúci volebný flow ako „vehicle kampane. Jemnou recesiou poukazujú na dôležitosť redukcie hmotnosti a zníženia telesného tuku.

Michal Pálenik sa v koncepte reklamy stáva predsedom strany = stravy ako ústredný hrdina. Pracujeme s výraznými ideovými „highlights, ktoré odrážajú kľúčové problémy spojené s témou chudnutia, ako sú napríklad jednotvárne jedálničky, démonizovanie sacharidov, cyklenie sa v kolotoči diét, jojo efekt pri chudnutí, či neodbornosť s vplyvom na zdravie a fungujuci metabolizmus.

Od kampane očakávajú posilnenie povedomia o značke Planeat a vytváranie komunity. Ide o jedinečnú príležitosť, ako kreatívne a efektívne využiť obdobie prípravy na voľby a odlíšiť sa výraznou komunikáciou s prvkami satiry v mediálnom priestore.

Kampaň bude publikované hlavne cez youtube a sociálne siete. Na kreatíve novej kampane pracoval interný tím Planeat v spolupráci s BizBuilders, konzultačnou spoločnosťou v oblasti biznisového a marketingového poradenstva. 

image

Kampaň voľte stranu utiahnutých opaskov

Vizitka kampane:

Názov kampane:  Strana utiahnutých opaskov

Termín kampane: 13. september – december 2023

Hlavný claim kampane: Voľte stranu utiahnutých opaskov!

Link na mikrostránku kampane: https://stranautiahnutychopaskov.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 15:40