StoryEditorModerné marketingové dilemy: Je dôležitejší výkonnostný marketing alebo budovanie značky?
06.10.2023, 12:02
Moderné marketingové dilemy: Je dôležitejší výkonnostný marketing alebo budovanie značky?:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/12Zdroj: Shutterstock.
2/12Klesajúci podiel základného objemu predaja (tzv. base line sales), napriek celkovo rastúcemu predaju.
3/12Nezdravý trend vo vývoji výdavkov marketérov.
4/12Efektívne modelovanie marketingového mixu.
5/12Príklad značky Blik: vývoj sily značky vs. objem transakcií.
6/12Fázy rozhodovania spotrebiteľa, ktoré ovplyvňujú dynamiku predaja v súčasnosti aj v budúcnosti*
*KANTAR uskutočnil rozsiahly výskum troch fáz rozhodovania spotrebiteľa, ktoré ovplyvňujú dynamiku predaja v súčasnosti aj v budúcnosti. Výsledkom bolo zistenie, že silná výkonnosť v každej fáze prispieva k celkovému nárastu predaja o 46 percent počas troch rokov. Čo je však dôležitejšie, jedna z týchto troch fáz ovplyvňuje budúci predaj oveľa viac ako ostatné dve.
7/12Peter Marton Kantar
8/12Príklad značky Blik: vývoj sily značky vs. objem transakcií.
9/12Klesajúci podiel základného objemu predaja (tzv. base line sales), napriek celkovo rastúcemu predaju.
10/12Nezdravý trend vo vývoji výdavkov marketérov.
11/12Fázy rozhodovania spotrebiteľa, ktoré ovplyvňujú dynamiku predaja v súčasnosti aj v budúcnosti*
*KANTAR uskutočnil rozsiahly výskum troch fáz rozhodovania spotrebiteľa, ktoré ovplyvňujú dynamiku predaja v súčasnosti aj v budúcnosti. Výsledkom bolo zistenie, že silná výkonnosť v každej fáze prispieva k celkovému nárastu predaja o 46 percent počas troch rokov. Čo je však dôležitejšie, jedna z týchto troch fáz ovplyvňuje budúci predaj oveľa viac ako ostatné dve.
12/12Efektívne modelovanie marketingového mixu.