Kvalita potravín je pre COOP Jednotu prioritou. Samozrejme, platí to aj o čerstvom ovocí a zelenine, ktoré svojim zákazníkom ponúka pod značkou ZELOVOC. Či už ide o jablká, šalát, mrkvu alebo paradajky, veľmi zodpovedne dohliada na kontrolu kvality. Z toho dôvodu do svojich radov na túto úlohu prijala tých najkompetentnejších.
Tento prístup COOP Jednoty je hlavnou myšlienkou novej reklamnej kampane. Hlavní hrdinovia dlhoročného konceptu „Bača a honelník“ sa v televíznom spote venujú pestovaniu ovocia a zeleniny pre COOP Jednotu. Aby mohli garantovať kvalitu značky ZELOVOC, s kontrolou kvality im pomáhajú tí najpovolanejší: bystré zvieratká schopné objektívne určiť, ktoré plody práce našich pestovateľov si zaslúžia miestenku v debničke s logom ZELOVOC.
Zároveň s kampaňou prebieha aj spotrebiteľská akcia, počas ktorej zákazníci, ktorí nakúpia produkty značky ZELOVOC, dostanú z ich ceny späť 10 percent naďalší nákup (uvedená akcia je časovo obmedzená, platí do 15.10.2023).
Produkciu kampane zastrešila interná produkčná spoločnosť agentúry – Kimono Production. Kreatívnu stránku, a teda aj kontrolu kvality kampane zabezpečila reklamná agentúra JANDL.
Vizitka kampane:
Client: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Producent: Kimono Production
Marketing Strategist: Jakub Kováč
Marketing Strategist Junior: Janka Kseničová
Client Service Director: Rastislav Kuttner
Creative Teamleader: Karol Thiry
Head of Art: Pavel Gajdoš
Senior Copywriter: Ján Fajnor
Graphic Designer: Peter Bučan
Media Strategist: David Štefečka
Media Planner: Matej Macho
Media Planner: Simona Tremková
Account Manager: Ladislav Fazekaš