"Na úvod treba povedať, že v agentúre sme pri tvorbe kampane uplatnili výhradu svedomia. Aj keď púzdra nie sú zbrane, je to príbuzná téma. Najväčšou výzvou bolo pochopiť myslenie majiteľov zbraní, navyše majiteľov zbraní v USA. Významným faktorom, ktorý nám pomohol vyhrať tender a nastaviť kampaň bol náš skúsený stratég Pavol Minár, ktorý je zároveň sám vášnivým športovým strelcom," informuje agentúra Zaraguza.
Aj vďaka tomu insighty nemuseli hľadať. Nastavili a realizovali prieskum, ktorý potvrdil hypotézu, že aj američania svoje zbrane milujú a chcú pre ne to najlepšie. "Craft Holsters je výrobca, ktorý ponúka to najlepšie a môže za týmto tvrdením hrdo stáť. Cieľ bol teda jasný," doplnila Zaraguza.
Púzdra majú kvalitatívny odskok od svojej konkurencie a komunikácia to musí reflektovať. Ako idea tak v Zaraguze vzniklo manifesto dokonalého púzdra. Puzdro s vlastnosťami, ktoré jeho majiteľ hľadal celý život a konečne ho našiel. Toto púzdro je Craft Holsters.Súčasťou balíka komunikačný assetov je aj video, ktoré Zaraguza vytvorila v spolupráci s produkciou SorryWeCan. Výber produkcie bol jasný vzhľadom na ich svetový craft. "Hlavným hrdinom videa je produkt a proces výroby. Emócie príbehu dodáva rozprávač - majiteľ zbrane. Sme hrdí na to, že môžeme slovenskej značke pomôcť posilniť svoju pozíciu na takom veľkom a náročnom trhu ako sú USA. CraftHolsters je svetová značka, aj vďaka Zaraguze, má teraz svetovú komunikáciu," doplnili zo Zaraguzy.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Your gun deserves the best
Klient: Craft Holsters
Agentúra: Zaraguza
CreativeDirectors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek
Strategist: Pavol Minár
Head of Art: Andrej Nemček
Copywriter: Jozef Plichtík
Socialmedia manager: Michal Mišanko
Account Manager: Natália Balážová
Produkcia:Sorrywecan
Réžisér: Samuell Hoffman