StoryEditor

SPS spúšťa novú kampaň o najlacnejšom doručení balíkov pred Vianocami

23.11.2023, 14:27
Autor:
redred

Agentúra Grape PR pripravila online kampaň pre najväčšiu slovenskú kuriérsku spoločnosť Slovak Parcel Service.

V predvianočnom spote vystupuje kuriér Džuky (Matúš Hudák) aj herečka Gabriela Dolná v pozícii predavačky v galantérii. Príbeh zobrazuje kuriéra, ktorý sa pre veľké množstvo balíkov presúva z adresy na adresu. A najviac balíkov doručuje práve do balíkova, ktorým je aj galantéria.

image

Nová kampaň SPS.

„Podstatou príbehu je jednoducho a vtipne poukázať na to, že balíkovo je cenovo najvýhodnejšou voľbou doručenia balíkov na trhu, využívajúc prirovnania k F1, ktoré sú však zrozumiteľné aj pre úplného laika,“ vysvetľuje koncept spotu Marek Demeter, Digital Director Grape PR.

Odberné miesta Slovak Parcel Service prešli tento rok rebrandingom – z SPS ParcelShopov sa stalo balíkovo.

„Trend v doručovaní je jasný – zákazníci chcú flexibilitu a čo najširšiu paletu možností doručenia balíkov. Aj preto čoraz viac podporujeme naše balíkovo – odberné miesta, ktoré sú dostupné po celom Slovensku, a garantujeme pri nich najnižšiu cenu aj rovnako rýchle doručenie ako pri klasickom dodaní balíka na adresu kuriérom,“ hovorí Ján Ťurek, konateľ Slovak Parcel Service.

Vizitka kampane

Klient – Slovak Parcel Service (Ján Ťurek, Eva Poprocká)

Agentúra – Grape PR

Account manager – Marek Demeter

Réžia -  Michal Pusztay

DOP - Marek Kováč

ExecutiveProducer - Marek Valovčin

Production Manager - Martin Hudec

Scenár – Marek Surovec

Scénograf - Robo Šebesta

Rekvizity -  Zuzana Žofčáková

Asistent produkcie - Martin Ješka

MakeupArtist - Kristína Mažárová

Svetelná technika - Karol Bohrn

Zvukový majster - Michal Paluga

Grip - Martin Čuvarský

Strih - Ivana Poláková

Obrazová postprodukcia - Erik Oslanec

Zvuková postprodukcia - Michal Horváth

image

Nová kampaň SPS.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. september 2024 09:55