V predvianočnom spote vystupuje kuriér Džuky (Matúš Hudák) aj herečka Gabriela Dolná v pozícii predavačky v galantérii. Príbeh zobrazuje kuriéra, ktorý sa pre veľké množstvo balíkov presúva z adresy na adresu. A najviac balíkov doručuje práve do balíkova, ktorým je aj galantéria.
„Podstatou príbehu je jednoducho a vtipne poukázať na to, že balíkovo je cenovo najvýhodnejšou voľbou doručenia balíkov na trhu, využívajúc prirovnania k F1, ktoré sú však zrozumiteľné aj pre úplného laika,“ vysvetľuje koncept spotu Marek Demeter, Digital Director Grape PR.Odberné miesta Slovak Parcel Service prešli tento rok rebrandingom – z SPS ParcelShopov sa stalo balíkovo.
„Trend v doručovaní je jasný – zákazníci chcú flexibilitu a čo najširšiu paletu možností doručenia balíkov. Aj preto čoraz viac podporujeme naše balíkovo – odberné miesta, ktoré sú dostupné po celom Slovensku, a garantujeme pri nich najnižšiu cenu aj rovnako rýchle doručenie ako pri klasickom dodaní balíka na adresu kuriérom,“ hovorí Ján Ťurek, konateľ Slovak Parcel Service.
Vizitka kampane
Klient – Slovak Parcel Service (Ján Ťurek, Eva Poprocká)
Agentúra – Grape PR
Account manager – Marek Demeter
Réžia - Michal Pusztay
DOP - Marek Kováč
ExecutiveProducer - Marek Valovčin
Production Manager - Martin Hudec
Scenár – Marek Surovec
Scénograf - Robo Šebesta
Rekvizity - Zuzana Žofčáková
Asistent produkcie - Martin Ješka
MakeupArtist - Kristína Mažárová
Svetelná technika - Karol Bohrn
Zvukový majster - Michal Paluga
Grip - Martin Čuvarský
Strih - Ivana Poláková
Obrazová postprodukcia - Erik Oslanec
Zvuková postprodukcia - Michal Horváth