Influencer marketing. 
StoryEditor

Influencerské aktivity pre L’Oréal v 3 krajinách zabezpečia agentúry WS Czech a AMI Communications Slovakia

05.12.2023, 14:23
Autor:
redred

Od januára 2024 prechádza L’Oréal v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku na model jedného partnera v oblasti influencer marketingu. Na základe dlhodobej spolupráce si na tento účel vybral v uzavretom výberovom konaní konzorcium agentúr WS Czech a AMI Communications Slovakia, ktoré sa postará o zabezpečenie influencerských spoluprác pre všetkých 27 značiek naprieč týmito trhmi.

Riešenie s názvom Onefluence, čiže centralizácia služieb pre správu influencerských aktivít pod jediného partnera, je súčasťou dlhodobého plánu spoločnosti L’Oréal, ktorého cieľom je synergia všetkých marketingových investícií, mediálneho plánovania a vyhodnocovania ROI/ROAS. Neoddeliteľnou súčasťou je snaha zjednodušiť kľúčové interné procesy, vrátane centralizácie dát a zároveň zníženie celkových nákladov.

„Influencer marketing patrí medzi kľúčové oblasti našich marketingových investícií. Preto, aby sme si udržali dominantnú pozíciu v oblasti krásy, musíme neustále reagovať na vyvíjajúce sa trendy,“ uvádza Jan Los, Chief Marketing & Digital Officer spoločnosti L’Oréal pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko.

„Dobre si uvedomujeme, že spotrebitelia sú stále uvedomelejší a ich vzťah k značkám a ich aktivitám sa mení s dôrazom na dôveru a autenticitu. Pre rady sa obracia k odborníkom, ale zároveň sa z nich samotných stávajú tvorcovia, ktorí vytvárajú obsah na sociálne siete. Okrem odporúčaní hľadajú aj rôzne spôsoby zábavy, pričom dôležitú úlohu hrajú špecifiká jednotlivých platforiem, v poslednej dobe najmä dynamické prostredie siete TikTok. Aby sme boli schopní na všetky tieto aspekty reagovať, bolo pre nás dôležité centralizovať riadenie na jedno miesto a zvoliť si partnera, ktorý bude stavať nielen na skúsenostiach spolupráce s influencermi, ale aj na znalosti našich značiek,“ dodáva.

Objem influencerských aktivít sa medziročne zvyšuje a v roku 2023 značky z portfólia spoločnosti L’Oréal spolupracovali so stovkami osobností z radov influencerov a celebrít v rámci viac ako 500 realizovaných kampaní. Plán na budúci rok počíta s navýšením objemu kampaní o desiatky percent, čomu zodpovedá aj medziročné navýšenie plánovaných investícií.

„Som rád, že sme klientovi ponúkli presvedčivé riešenie a robustné konzorcium hneď v troch krajinách strednej Európy. Okrem PR už so spoločnosťou L’Oréal nejaký čas spolupracujeme aj v oblasti influencer marketingu. Naše víťazstvo v tendri je zároveň kompliment za prácu odvedenú počas roku 2023. Tešíme sa na jej ďalšie rozšírenie,“ uviedol Vítězslav Horák, Managing Director WS Czech.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 07:10